شناسهٔ خبر: 688152 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

راه اندازی و طراحی پرتال صنایع با فناوری بالا

این پرتال در راستای پیشبرد اهداف سازمانی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و سازمان گسترش و نوسازی ایران و همچنین تامین ابزارهای لازم برای تسهیل فرایندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری در حوزه تولید و تجارت کالاهای با فناوری بالا طراحی و پیاده سازی شده است.

صاحب‌خبر -

رییس پژوهشکده مطالعات راهبردی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی از راه اندازی و طراحی پرتال صنایع با فناوری بالا در این موسسه با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) به آدرس اینترنتی www. hitechiran. ir خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ «‌ یوسف حسن پورکارسالاری» افزود: این پرتال در راستای پیشبرد اهداف سازمانی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و سازمان گسترش و نوسازی ایران و همچنین تامین ابزارهای لازم برای تسهیل فرایندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری در حوزه تولید و تجارت کالاهای با فناوری بالا طراحی و پیاده سازی شده است.

وی گفت: از آنجائیکه دستیابی به اطلاعات جامع از فضای کسب و کار در این حوزه با دارا بودن ویژگی هایی نظیر سرعت، دقت، ‌صحت، قابلیت اطمینان، امنیت و کیفیت ضروری به نظر می رسد، لذا در نظر است این پرتال به عنوان یک پایگاه و مرجع اطلاعاتی جامع در حوزه کسب و کارهای مرتبط با صنایع با فناوری بالا در حوزه صنعت و تجارت در کشور ایفای نقش کند.

حسن پور‌ از جمله اطلاعات مندرج در این پرتال را دسترسی آسان به آمار مربوط به تولید و تجارت محصولاتبا فناوی بالا در ایران و دنیا، دسترسی به شاخص های بین المللی بخش هایتک، گزارش های پژوهشی و رسانه ای، مقالات تخصصی، کتاب های علمی، اسناد بالادستی و قوانین و مقررات، نشریات تخصصی، معرفی شرکت های دانش بنیان، دانشگران و محصولات با فناوری بالا، اخبار و رویدادهای مرتبط با حوزه هایتک عنوان کرد.

نظر شما