شناسهٔ خبر: 68794835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

برگزیدگان سوگواره "کودکان عاشورایی" معرفی شدند

سوگواره هنری ادبی «کودکان عاشورایی» کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد ، کارشناس مسئول فرهنگی هنری و آفرینش‌های ادبی کانون استان در این خصوص گفت: این مهرواره که در ۲ بخش  ادبی و هنری برگزار که مجموع بیش از ۲۰۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال که از این تعداد ۹۲ اثر در بخش ادبی و ۱۰۹ اثر نیز در بخش هنری می‌باشند.

مجید عسکری افزود: بر این اساس برگزیدگان، در بخش ادبی گروه کودک " باران براتیان و آتنا بشتامیان " از بخش مکاتبه‌ای روستای خیرآباد ، "ابوالفضل زمانی" از مرکز فرهنگی هنری باشت ،"ابوالفضل بهادران" از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ یاسوج "المیرا محسنی" عضو مرکز فرهنگی هنری سی‌سخت و "باران انصاری" از مرکز فرهنگی هنری شماره یک یاسوج می باشند.

وی افزود: در گروه سنی نوجوان "ژاله جمشیدیان " از مرکز فرهنگی هنری  سی‌سخت ، "آناهیتا اسفندیاری" از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ یاسوج ،"زهره باقریان" از مرکزفرهنگی هنری لیکک ،"سانیا اسلام دوست" از مرکزفرهنگی هنری لنده ،"آریا صناعی مقدم" از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ یاسوج و همچنین "سحر مزرعه فرد" از مرکز فرهنگی هنری باشت برگزیده شدند.

وی افزود: در بخش عکاسی گروه کودک "سید طاها حسین پور" از مرکز فرهنگی هنری یک یاسوج ، " رونیکا ساعدی" از مرکز فرهنگی هنری  کبکیان و  "محمد ملایی" از مرکز فرهنگی هنری سی‌سخت و در گروه سنی بزرگسالان "فرحناز قبادی" از مرکز فرهنگی هنری یک یاسوج ، "معصومه رحیمی " از مرکز فرهنگی هنری  گچساران و "نادعلی جان افراهیان " از مرکز فرهنگی هنری لیکک  برگزیده شدند .

وی  اظهار داشت: داوری این جشنواره را " مجید عسکری " ،" حورماه خلیلی" ،"نازنین زهرا هوشیاری " و" مریم سادات " بر عهده داشتند. 

کارشناس مسئول فرهنگی هنری و آفرینش‌های ادبی  استان در پایان  گفت: این مهرواره با استقبال بسیار خوب کودکان و نوجوانان مواجه و آثار با کیفیت و مطلوبی دریافت کردیم که امید است این چنین مهرواره‌هایی برای درونی‌کردن حس دینی و باورهای اسلامی برای کودکان و نوجوانان تداوم داشته باشد.

نظر شما