شناسهٔ خبر: 68764475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین فرمانده نداجا:

دریادلان ایرانی امنیت پهنه‌های آبی را تامین کرده‌اند

امیر دریادار «کاویانی» گفت: در گذشته پهنه‌های آبی جهان در اختیار دشمنان بود و اقداماتی علیه سایر کشور‌ها انجام می‌داد ولی امروز و با وجود دریادلان ایرانی، مرز‌ها و پهنه‌های آبی دارای آرامش و امنیت برای ایران و ناآرام برای دشمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، امیر دریادار «حمزه علی کاویانی» جانشین فرمانده نداجا امروز در مراسم رژه مشترک نیرو‌های مسلح گیلان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر پیام انقلاب اسلامی به جهانیان رسیده و فریاد آزادی‌خواهی در کل جهان طنین‌انداز شده که این به برکت نهضت امام خمینی (ره) و خون شهدا است.  

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب شد تا نظام سلطه دچار تزلزل شود، افزود: در طول عمر انقلاب، ایران در گیر جنگ، ترور شخصیت‌های نظام از سوی دشمن، توطئه و... بود ولی همه اقدامات شوم دشمن نتوانست مانع از صادر شدن پیام انقلاب به جهانیان شود.  

جانشین فرمانده نداجا، پیام امام راحل را جهان‌گیر دانست و بیان داشت: جنگ امروز جهان، جنگ مابین تمدن اسلامی و تمدن غرب است که با وحدت بین کشور‌های اسلامی می‌توان سلطه غرب را با زانو درآورد و شکست داد.  

کاویانی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی، چندین کشور با ایران وارد جنگ شده بودند، گفت: بعد از پایان جنگ تحمیلی، ایران از چندین کشور دنیا اسیر داشت که نشان‌دهنده اجماع جهانی برای نابودی انقلاب بود ولی جوانان ایران مقابل دشمن جانانه ایستادند و پیروز میدان شدند.  

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین و حضور میلیونی مردم در این اجماع بزرگ، نمایش کوچکی از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: در گذشته پهنه‌های آبی جهان در اختیار دشمنان بود و اقداماتی علیه سایر کشور‌ها انجام می‌داد ولی امروز و با وجود دریادلان ایرانی، مرز‌ها و پهنه‌های آبی دارای آرامش و امنیت برای ایران و ناآرام برای دشمن است.  

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به زانوزدن کشور‌های جهان مقابل قدرت نظامی ایران عنوان کرد: قدرت ایران اسلامی از قدرت ایمانی و الهی سر چشمه می‌گیرد و اقتدار و عزت ایران اسلامی در بعد قدرت نمایی در منطقه و جهان  می‌درخشد.  

انتهای پیام/

نظر شما