شناسهٔ خبر: 68742878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با برگزاری کمیسیون‌های پزشکی و خانواده؛

پرونده ۱۶۰ جانباز و خانواده ایثارگر در قزوین بررسی شد

با برگزاری کمیسیون‌های پزشکی و خانواده؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: پرونده یک‌صد و ۶۰ جانباز و خانواده شاهد و ایثارگر با برگزاری کمیسیون‌های پزشکی و خانواده در قزوین بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سمیه اسمعیلی، با حضور درمحل برگزاری کمیسیون، از روند اجرایی کمیسیون پزشکی و خانواده بنیاد شهید قزوین بازدید کرد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این باره گفت: در این کمیسیون، پزشکان متخصص از تهران در گروه‌های تخصصی تیر و ترکش، شیمیایی و اعصاب و روان، جانبازان را در مجروحیت‌های داخلی، ریه، چشم، اعصاب و روان، گوش، حلق و بینی معاینه کردند که در مجموع یک‌صد و 3 پرونده است.

وی ادامه داد: همچنین در کنار این کمیسیون، کمیسیون حق‌پرستاری خانواده شهدا و جانبازان تشکیل شد و پرونده 57 نفر از خانواده شاهد و ایثارگر صعب‌العلاج جهت برقراری حق‌پرستاری مورد بررسی قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: بعد از اتمام کمیسیون‌ها، پرونده‌‌ها به کمیسیون پزشکی عالی تهران ارجاع خواهد شد که نتایج آن در آینده اعلام می‌شود.

کار این کمیسیون از 8 صبح امروز آغاز شده و تا بررسی پرونده‌ همه جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما