شناسهٔ خبر: 68733269 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نشست رادیویی در غرفه رادیو صبا؛

معاون ساترا: سومین نمایشگاه «رصتا» جنبه مردمی دارد

تهران - ایرنا - معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا گفت:‌ سومین نمایشگاه «رصتا» یک تفاوت جدی با دو دوره قبلی و حتی نمایشگاه های مشابه دارد و آن طراحی نمایشگاه با رویکرد ارایه خدمت به مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، نشست بررسی عملکرد سومین نمایشگاه ملی رصتا در غرفه رادیو صبا روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ در سومین نمایشگاه ملی رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری سومین نمایشگاه ملی رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، محمد صادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در این نشست درخصوص شائبه‌های موجود درخصوص اخذ مجوز گفت: امسال در ساترا به جز یک سریال تمامی آثار مجوز گرفتند و اگر هم ایرادی بود اصلاح کردند و آن سریالی هم که توسط قوه قضائیه به دلیل نداشتن مجوز توقیف شد انشاالله به زودی بعد از اصلاح، مجوز دریافت خواهد کرد.

وی درخصوص اعطای اعتبار ۳۰۰ هزارتومانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه رصتا گفت: در این دوره، مخاطبان با ارائه کارت ملی خود می‌توانند به این اعتبار ۳۰۰ هزارتومانی دست یابند و به سکوهای ارایه دهنده خدمات اشتراک و سایر سکوهایی که در ازای دریافت هزینه، خدمات ارایه می کنند، مراجعه کنند.

افراسیابی اظهار داشت: سومین نمایشگاه رصتا یک تفاوت جدی با دو دوره قبلی و حتی نمایشگاه های مشابه دارد و آن طراحی نمایشگاه با رویکرد ارایه خدمت به مردم است. از رویدادهای استعدادیابی و معرفی استعدادهای برتر توسط مجامع حاضر در نمایشگاه به سکوهای فعال گرفته تا برگزاری نشست‌های کاربردی برای مردم و همچنین ارایه خدمات متنوع توسط برخی سکوهای حاضر در نمایشگاه به بازدیدکنندگان از جمله برگزاری برخی مسابقات و ثبت ایده و طرح های بازدیدکنندگان برای تولید اثر با رعایت حقوق مادی و معنوی ایده پردازان، امتیازات برگزاری این نمایشگاه است.

آرش وکیلیان مدیر کل فرهنگی و اجتماعی مرکز ملی فضای مجازی نیز بیان کرد: ساترا در این رویداد فرهنگی دنبال بهبود و ارتقای سطح کیفی و کمی نمایشگاه بوده است و این مورد در غرفه‌های حاضر در نمایشگاه «رصتا» قابل رویت است.

از دیگر حاضران این نشست می‌توان به حامد آثاری، مدیر ساماندهی حکمرانی مرکز ملی فضای مجازی و محمدعلی مقدسیان مدیر عامل خبرگزاری آنا اشاره کرد که به ارتقاء جایگاه ساترا در حوزه تنظیمگری صوت و تصویر فراگیر در دو سال اخیر اشاره کردند.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است.

نظر شما