شناسهٔ خبر: 68728624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس دادگستری زنجان: شکوفایی جامعه در سایه همدلی دستگاه‌های بین بخشی است

زنجان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه همکاری و همگرایی بین بخشی نباید محدود به طرح‌های خاصی باشد، گفت: شکوفایی روزافزون استان در سایه تلاش و همدلی دستگاه‌های بین بخشی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علی فرجی برحق روز چهارشنبه در مراسم افتتاح مرکز بازتوانی ماده ۱۶ شهید داود احمدی با بیان اینکه با همکاری استاندار و دستگاه های بین بخشی این طرح در مدت چهار ماه اجرا شد، افزود: این طرح سه ساله بود که در مدت کوتاهی به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه برای احداث این مجموعه ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار داشت: همت و پشتکارها می تواند به نتیجه برسد که در خصوص این طرح نیز شاهد درمان معتادان خواهیم بود.

این مسوول با تاکید بر اینکه درمان بیماران در مرکز بازتوانی به کاهش آسیب ها منتهی خواهد شد، تصریح کرد: همکاری دستگاه‌هایی اجرایی استان امروز به تحقق برنامه ها منتهی شد.

وی با بیان اینکه غفلت و یا گرفتار شدن در برخی مشکلات، کارها را بی حاصل می گذارد، اظهار داشت: از طرفی مسوولان وظیفه ای که در قبال مردم دارند که نباید از آن غافل شوند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان یادآو رشد: حرکت های عظیمی در استان رخ داده و استاندار زنجان نیز در این زمینه از هیج تلاشی مضایقه نکرده است.

وی با اشاره به اینکه به ثمر نشستن منطقه ویژه اقتصادی استان تاثیر منحصر به فردی را در توسعه و رفاه مردم ایجاد خواهد کرد گفت: تحقق این امر مهم به همت بالا نیاز دارد.

حجت الاسلام فرجی برحق با بیان اینکه با وفاق بیشتر می توان گام های جدی تری را در استان برداشت تاکید کرد: ثمره اولیه این تلاش روسفیدی مسوولان و منتفع شدن مردم است.

وی با بیان اینکه علاوه بر اینکه آماده سازی و بسترسازی های انجام شده در اجرای این طرح حضور و مشارکت خیرین نیز نمود داشت، خاطرنشان کرد: زنجان به عنوان بهشت خیرین نامگذاری شده است.

نظر شما