شناسهٔ خبر: 68728443 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انبارلویی در گفت‌وگو با ایسنا:

کشورهای اسلامی از شرکت‌های تحت نفوذ رژیم صهیونیستی خرید نکنند

محسن فرامرزی

یک فعال سیاسی با اشاره به حادثه تروریستی در لبنان، گفت: کشورهای اسلامی در خرید کالاهایی که فناوری نوین استفاده می‌کنند، دقت داشته باشند تا این کالاها از شرکت‌های تحت نفوذ صهیونیست‌ها خریداری نشود.

صاحب‌خبر -

سیدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه تروریستی در لبنان، اظهار کرد:  این حادثه نشان داد که در اتاق جنگ رژیم صهیونیستی، کشتار جمعی و جنایت جنگی یک اصل است و فقط محدود به حملات هوایی، تجاوز زمینی یا تدارک بمب اتمی نیست. آنها در راهبردهای خود حتی برای پیجرها هم نقشه داشتند و از این فرصت بهره بردند.

وی با اشاره به ابعاد فنی و علمی حادثه تروریستی انفجار پیجرها در لبنان، خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار به لحاظ فنی و علمی پشت این حادثه بوده و این حمله با هماهنگی دولت آمریکا انجام شده است. صهیونیست‌ها با این اقدام تروریستی، ابعاد جنگ را تسری دادند.

این فعال سیاسی بیان کرد: این حادثه نشان داد نیروهای مقاومت و کشورهای منطقه باید در استفاده از فناوری‌های جدید احتیاط کنند. در خرید کالاها دقت داشته باشند تا این کالاها از شرکت‌های تحت نفوذ صهیونیست‌ها خریداری نشود. خرید کالا از این شرکت‌ها وقتی بتوان آن را در داخل تولید کرد، هیچ توجیحی ندارد. کشورهای اسلامی باید مراقبت‌های ویژه‌ای در ابزارهایی که فناوری‌های جدید در آن استفاده می‌شود داشته باشند؛ زیرا رژیم صهیونیستی نشان داد از هر فرصتی برای کشتار جمعی و جنایت جنگی استفاده خواهد کرد.

انبارلویی در پایان گفت: رژیم صهیونیستی دنبال گسترش دامنه جنگ بوده و حادثه تروریستی لبنان به معنای تجاوز به لبنان و شهروندان لبنانی است و اعلام جنگی با ابعاد فنی است که البته باید صهیونیست‌ها منتظر پاسخ شگفتانه حزب الله باشند.

انتهای پیام

نظر شما