شناسهٔ خبر: 68722383 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

رژیم غاصب صهیونیستی فاش کرد:

جزئیات تله مقاومت برای نظامیان صهیونیستی در رفح

رژیم اشغالگر صهیونیستی، جزئیات جدیدی از نحوه به تله افتادن نظامیانش در رفح و کشته و زخمی‌شدن ۹ نفر از آن‌ها را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از فارس،رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی از نحوه به تله افتادن نظامیانش در رفح و کشته و زخمی‌شدن ۹ نفر از آن‌ها را منتشر کرد.

 «صبح سخت و دردناکی است». این را وزیر دارایی رژیم صهیونیستی بزالل اسموتریچ، پس از انتشار گزارش رادیو ارتش اشغالگر درباره تازه‌ترین تلفات اسرائیل در رفح بر زبان آورد.

 رادیو ارتش رژیم غاصب صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه، جزئیات جدیدی درباره تله مقاومت فلسطین برای نظامیان اسرائیلی در رفح و هلاکت شماری از آن‌ها منتشر کرد. 

براساس این گزارش، روز سه‌شنبه شماری از نظامیان اسرائیلی در چارچوب عملیات پاک‌سازی ساختمان‌های بمب‌گذاری شده در منطقه، وارد یک ساختمان در منطقه تل‌السلطان شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی افزود پیش از ورود این نیرو‌ها به ساختمان مذکور، تدابیر و اقدامات لازم برای شناسایی مکان‌های بمب‌گذاری شده در آن، صورت گرفته بود، اما نیرو‌های مذکور در کشف یکی از بمب‌های جاسازی شده در این ساختمان، ناکام ماندند.

با انفجار این بمب، ۴ نظامی اسرائیلی کشته و ۵ نفر دیگر زخمی شدند که حال سه نفر از آن‌ها وخیم است.

پیش‌تر رسانه‌های اسرائیلی از وقوع حادثه امنیتی سخت در رفح و هلاکت شماری از نظامیان اسرائیلی خبر داده بودند.

پایگاه خبری حدشوت بزمان نیز گزارش داد که یک بالگرد نظامیان مجروح را از رفح به بیمارستان بیلنسون منتقل کرده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد یکی از کشته‌های این کمین، افسر جانشین فرمانده گروهان در گردان شاکید در تیپ گیواتی بود و گروهبانی به نام آجم نعیم (۲۰ساله) نیز در این کمین کشته شده که امدادرسان گردان ۵۲ ارتش بود و اولین نظامی زنی است که مرگ او از زمان آغاز عملیات زمینی در نوار غزه علنی می‌شود.

 

نظر شما