شناسهٔ خبر: 68720779 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

نماینده مجلس از افزایش قیمت بنزین در سال آینده خبر داد

صاحب‌خبر -

سال آینده قیمت بنزین افزایش پیدا خواهد کرد. این افزایش به میزانی خواهد بود که مردم تحت فشار اقتصادی قرار نگیرند.

علی اصغر نخعی راد، عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر لزوم حفظ آرامش در جامعه، خبر از عدم افزایش قیمت بنزین در سال جاری داد. وی با بیان اینکه هرگونه تغییر در نرخ سوخت نیازمند اخذ مجوز از مجلس شورای اسلامی است، به مردم اطمینان خاطر داد که در این خصوص هیچ تصمیمی بدون رعایت قوانین و مقررات اتخاذ نخواهد شد.

نماینده مشهد در مجلس دوازدهم ضمن اعلام افزایش 15 تا 20 درصدی قیمت بنزین در سال آینده، تاکید کرد که مجلس با افزایش بیشتر از این رقم موافق نخواهد بود. وی همچنین توضیح داد که این میزان افزایش، کمتر از نرخ تورم بوده و به همین دلیل، فشار تورمی زیادی بر اقتصاد وارد نخواهد کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس با تاکید بر نظارت مجلس بر تصمیمات دولت، به مردم اطمینان داد که افزایش قیمت این سوخت به اندازه‌ای است که به اقتصاد کشور آسیب نرساند و تورم را افزایش ندهد. وی از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و به تصمیمات قانونی مجلس اعتماد کنند.

در گجت نیوز بخوانید:
همزمان با انتقاد دولت مردان از قیمت مفت بنزین در ایران، خودروهای پرمصرف در خیابان جولان می‌دهند بنزین در امارات برای بازنشستگان رایگان شد معاون اول رئیس جمهور: چرا باید بنزین را دلاری وارد کنیم و ۱۵۰۰ تومان بفروشیم؟

برچسب‌ها:

نظر شما