شناسهٔ خبر: 68718004 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جنبش امل جنایت صهیونیست ها در لبنان را محکوم کرد

تهران-ایرنا-جنبش «امل» لبنان به ریاست نبیه بری رئیس پارلمان این کشور سه شنبه شب اعلام کرد: جنایت بزرگ رژیم صهیونیستی و شهادت و زخمی کردن شمار زیادی از لبنانی ها را محکوم می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری «العهد»، جنبش امل تأکید کرد که این جنایت، هرگز لبنانی ها را از ادامه مقاومت و دفاع از سرزمین خود در رویارویی با نقشه های رژیم اسرائیل بازنخواهد داشت.

جنبش امل همچنین هشدار داد که نهادها و سازمانهای بین‌المللی نباید فقط به محکوم کردن این تجاوز بسنده کنند، بلکه باید تدابیر فوری که زمانش فرا رسیده، اتخاذ کنند.

به گزارش ایرنا، در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی به نام «پیجر» در مناطق مختلف لبنان به ویژه بیروت و براساس آخرین آمار، تاکنون ۹ نفر از جمله یک دختربچه شهید و ۲ هزار و ۷۵۰ لبنانی زخمی شده‌اند.

به دنبال این انفجارها، حزب الله لبنان در بیانیه هایی اسرائیل را مسؤول انفجار پیجرها دانست و گفت:قطعا اسرائیل تقاص پس خواهد داد.

براساس این گزارش، حزب الله افزود: پس از بررسی تمام وقایع، داده‌ها و اطلاعات موجود در مورد حمله‌ای که امروز بعدازظهر رخ داد، ما دشمن صهیونیستی را مسئول کامل این تجاوز جنایتکارانه می‌دانیم که غیرنظامیان را هم در برگرفت و منجر به شهادت و زخمی شدن چندین نفر شد.

در پایان این بیانیه آمده است:دشمن خیانتکار و جنایتکار بابت این تجاوز گناه آلود، قطعا تقاص پس می‌دهد.

نظر شما