شناسهٔ خبر: 68717573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تصادف موتورسیکلت با یک قلاده سگ در جاده میامی - سبزوار

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان میامی از مصدومیت یک نفر در اثر برخورد یک موتورسیکلت با یک قلاده سگ در میامی خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین اسماعیلی ۲۷ شهریور از تصادف موتورسیکلت با یک قلاده سگ در جاده میامی به سبزوار خبر  داد و اظهار کرد:  این سانحه در کیلومتر سه میامی به سبزوار رخ داده است.

وی افزود: در ساعت ۱۸:۱۴ روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور گزارشی مبنی‌بر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با یک قلاده سگ، در کیلومتر ۳ جاده میامی به سبزوار به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد و بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهدای میامی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس هلال‌احمر میامی تصریح کرد: این حادثه یک مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال احمر، به مرکز درمانی منتقل شد.

اعزام تیم‌های عملیاتی به حادثه انحراف از جاده اتوبوس در جاده آرادان به سرخه

حسین درخشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در ساعت ۲۱:۲۲، سه‌شنبه شب ۲۷ شهریور، گزارشی مبنی‌بر انحراف یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۳۹ جاده آرادان به سرخه، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله نیروهای امدادی پایگاه امدادونجات ده‌نمک با یک دستگاه آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام‌ شدند.

۵ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در جاده میامی به سبزوار

علیرضا باغبان، معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان سمنان نیز از مصدومیت پنج نفر بر اثر واژگونی پراید در جاده میامی به سبزوار خبر داد.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور گزارشی مبنی‌بر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر ۸ جاده میامی به سبزوار به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان اعلام شد که بلافاصله نجاتگران پایگاه امدادونجات شهرستان میامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه ۵ مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال احمر، با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

تصادف موتورسیکلت با یک قلاده سگ در جاده میامی - سبزوار سانحه تصادف موتورسوار با یک قلاده سگ در میامی

انتهای پیام

نظر شما