شناسهٔ خبر: 68714185 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

مدیرعامل پرسپولیس برای گاریدو سنگ‌تمام گذاشت

مدیرعامل پرسپولیس برای گاریدو سنگ‌تمام گذاشت

با وجود شکست در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا، درویش و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از سرمربی الجزایری سرخپوشان تمجید کردند.

صاحب‌خبر -

 خبرگزاری تسنیم: اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای سرپایی در فرودگاه جده با خوان کارلوس گایدو به گفت‌وگو پرداخته و از عملکرد تیم در بازی با الاهلی عربستان ابراز رضایت کردند.

مدیرعامل پرسپولیس برای گاریدو سنگ‌تمام گذاشت

درویش با تمجید از عملکرد پرسپولیس در بازی روز گذشته از گاریدو خواست که تمام تمرکزش روی تیم باشد و پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در بازی دیروز داشته است.

حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، محمد دلبری و مجید پوراحمدی اعضای هیئت مدیره این باشگاه نیز ضمن تعریف و تمجید از بازی خوب سرخپوشان، از زحمات گاریدو تشکر کردند.

درویش همچنین در فرودگاه جده در مواجهه با اوستون ارونوف، این بازیکن را در آغوش گرفت و بابت عملکرد خوب او در روز گذشته تشکر کرد.

مدیرعامل پرسپولیس برای گاریدو سنگ‌تمام گذاشت

ضمناً تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته در هفته نخست لیگ نخبگان مقابل الاهلی عربستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، لحظاتی پیش شهر جده عربستان را با پروازی اختصاصی به سمت تهران ترک کرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، حسین شهریاری، محمد دلبری و مجید پوراحمدی اعضای هیئت مدیره این باشگاه در سفر به جده سرخپوشان را همراهی می‌کردند.

نظر شما