شناسهٔ خبر: 68712069 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

جانشین غیرمنتظره برای ایوب العمود در پرسپولیس

جانشین غیرمنتظره برای ایوب العمود در پرسپولیس

مصدومیت ایوب العمود یکی از بدشانسی های کادرفنی پرسپولیس است.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی: در بازی حساس شب گذشته پرسپولیس و الاهلی عربستان ایوب العمود بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و خیال هواداران پرسپولیس را بابت حضور یک بازیکن طراز اول در منطقه راست خط دفاعی تا میزان زیادی راحت و آسوده کرد.

جانشین غیرمنتظره برای ایوب العمود در پرسپولیس

اما در ادامه بازی ایوب دچار مصدومیت شد و به علت همین آسیب دیدگی نتوانست تیمش را تا پایان بازی همراهی کند. هنوز کادرپزشکی پرسپولیس در مورد این مدافع مراکشی اظهارنظر رسمی نداشته اما خبرهای دریافتی حاکی از آن است که مصدومیت ایوب از ناحیه همسترینگ است که در این صورت غیبت او در بازی با آلومینوم قطعی است. از این رو گاریدو برای این بازی حساس به دنبال بازیکن دیگری باشد. یعقوب براجعه اولین گزینه برای جانشینی العمود است اما از آن جایی که براجعه در اردوی تیم ملی جوانان به سر می برد گاریدو باید بازیکن دیگری را جانشین او کند.

برهمین اساس برای بازی با آلومینوم احتمالا شاهد اولین حضور عرفان شیروانی خواهیم بود. مدافع راست مرودشتی که سابقه عضویت در تیم دسته اولی شهرراز شیراز و تیم ملی جوانان را دارد و در تمرینات پرسپولیس نیز حضور فعالی داشته است.

از این رو باید منتظر بود و دید در صورت غیبت ایوب العمود و همین طور یعقوب براجعه، شیروانی جوان می تواند در این منطقه از زمین نامش را بر سر زیان ها بیاندازد یا نه.

گفتنی است هنوز مشخص نیست ایوب العمود برای بازی با استقلال شرایط بازی را پیدا خواهد کرد یا نه.

 

نظر شما