شناسهٔ خبر: 68711971 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لطیفی: عملکرد استقلال بدون نقص بود؛ آبی‌پوشان به این بُرد روحیه‌بخش نیاز داشتند

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌پوشان نمایش هدفمندی مقابل الغرافه داشتند و در تمامی پست‌ها عالی و بدون نقص بازی کردند.

صاحب‌خبر -

علی لطیفی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برتری سه بر صفر استقلال مقابل الغرافه قطر در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: استقلال نمایش درخشانی داشت و شایسته پیروزی و کسب سه امتیاز کامل بود.

وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر برای استقلال رخ داد، آبی‌پوشان به پیروزی در این مسابقه نیاز مبرم داشتند که خوشبختانه به این مهم دست یافتند.

لطیفی: عملکرد استقلال بدون نقص بود؛ آبی‌پوشان به این بُرد روحیه‌بخش نیاز داشتند

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: آبی‌پوشان بازی هدفمند و با برنامه‌ای را به اجرا گذاشتند و در تمامی پست‌ها عالی و بدون نقص بازی کردند. به خوبی دفاع کردند، به شکلی مطلوب توپ را در زمین به گردش درآوردند و در نهایت، حملات مناسبی را طراحی کردند.

لطیفی تصریح کرد: به طور حتم این پیروزی باعث خواهد شد تا استقلال مسابقات آینده را با انگیزه و امیدواری بیشتری دنبال کند. امیدوارم روند خوب استقلال که از بازی با الغرافه شروع شد، ادامه داشته باشد.

لطیفی: عملکرد استقلال بدون نقص بود؛ آبی‌پوشان به این بُرد روحیه‌بخش نیاز داشتند

وی تاکید کرد: مهم‌ترین موضوعی که استقلال به آن نیاز دارد، اتحاد و همدلی است. حالا که استقلال شرایط خوبی پیدا کرده، باید همه مجموعه این تیم به فکر آینده باشند تا بتوانیم در پایان فصل به قهرمانی برسیم.

لطیفی در مورد دیدار بعدی استقلال در لیگ برتر و مقابل نساجی، بیان کرد: استقلال بازی آسانی برابر نساجی مازندران پیش‌رو ندارد، اما با توجه به پیروزی تحسین‌انگیزی که آبی‌پوشان در آسیا کسب کردند، می‌توانند در لیگ برتر نیز شرایط را تغییر دهند.

نظر شما