شناسهٔ خبر: 68709499 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

بیست و یکمین نمایشگاه زنان و تولید ملی؛

تمام زیرساخت‌های تولید در مراکز توانمندسازی کوثر مهیاست

کارآفرین حاضر در بیست و یکمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» با اشاره به کیفیت تولید و اجناس خود گفت: تنها مرکز کوثری هستیم که تمام پارچه‌های کار (تریکو) را خودمان تهیه می‌کنیم و ۲ دستگاه بافندگی گردبافت در اختیار داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور زنان وخانواده شهرداری تهران؛ بیست و یکمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با حضور بیش ۳۶۰۰ بانوی توانمند، سرپرست خانوار و تولیدکننده برتر در بوستان گفتگو و ۴ نقطه از شهر تهران تا سی ام شهریور ماه در حال برگزاری است. در این نمایشگاه دست آفریده های بانوان توانمند و تولیدکنندگان با بهترین کیفیت و تنوع زیاد به فروش گذاشته شده است.

اسکندرزاده یکی از کارآفرینان و تولیدکنندگان پوشاک زنانه و مردانه در این نمایشگاه با اشاره به اینکه در ۱۰ دوره از نمایشگاه زنان وتولید ملی حضور داشته است گفت: از قدیم و خانوادگی در عرصه تولیدپوشاک فعالیت کرده و در این عرصه قدم برداشته ایم ؛ من هم با توجه به اینکه نیاز جامعه را در امر تولید ضروری دیده ام تصمیم گرفتم در زمینه نساجی و پوشاک تحصیل کنم .

وی تصریح کرد: اکنون با مدرک کارشناس ارشد مهندسی نساجی در یکی ازمراکز کوثر منطقه ۲۱ فعالیت می کنم، حدود ۲۰نفر به شکل مستقیم و غیر مستقیم کنار ما کار می‌کنند.

این تولیدکننده با با بیان اینکه تمام امکانات و زیرساخت ها در مراکز کوثر برای تولید فراهم است؛ تصریح کرد: تمام زیرساخت ها و امکانات برای تولید پارچه و پوشاک زنانه و مردانه فراهم است اما به تعداد نیروی بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم تولیدات بیشتری داشته باشیم.

گفتنی است؛ بیست و یکمین نمایشگاه زنان و تولید ملی از ساعت ۱۰ تا ۲۱ تا سی ام شهریورماه در بوستان گفتگو برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما