شناسهٔ خبر: 68708549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جشن گلریزان حمایت از دانش آموزان بی بضاعت درشهریار برگزار شد

شهریار- ایرنا - جشن گلریزان در آستانه سال جدید تحصیلی در راستای حمایت از دانش آموزان تحت پوشش در شهرستان شهریار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روز سه‌شنبه مراسم جشن گلریزان در راستای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت شهرستان شهریار با حضور مهدی محمدی دادستان شهریار،حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی نوری امام جمعه شهرستان و جمعی از خیرین محترم این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که در آستانه سال تحصیلی و در راستای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و خصوصا حمایت از دانش آموزانی که در شعبه سرپرستی دادسرای شهرستان تشکیل پرونده داده اند صورت گرفت.

جشن گلریزان در حمایت از دانش آموزان بی بضاعت درشهریار برگزار شد

دادستان شهریار در حاشیه این مراسم اظهار داشت:دادسرای شهریار با توجه به تکالیفی که در راستای حمایت از اطفال و نوجوانان در جهت کاهش و جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارد همواره برنامه های مستمر و منظمی دراین خصوص تعریف نموده است.

وی افزود: رفع مشکلات شهروندان در حوزه سرپرستی و مدعی العمومی به صورت عمده با مرکز دادسرای شهرستان است که شعبه سرپرستی این دادسرا در جهت رسیدگی به موضوعات مربوطه با تشکیل پرونده هایی برای افراد فاقد سرپرست یا بد سرپرست این برنامه ها را پیگیری خواهد نمود.

شایان ذکر است در این مراسم مجموع مبلغ اهدایی از سمت خیرین محترم ۱۲ میلیارد ریال می باشد.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد.

نظر شما