شناسهٔ خبر: 68708017 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

عصبانیت رئال از تیتر مارکا برای لیگ قهرمانان

مارکا امروز تیتری برای شماره امروز خود انتخاب کرده که واکنش هایی منفی در میان هواداران رئال داشت.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 امروز کار قهرمان اروپا در لیگ قهرمانان شروع خواهد شد. فاتح 15 دوره این رقابت ها در خانه میزبان اشتوتگارت است و مسیری سخت و پر دست انداز برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود را آغاز خواهد کرد.

امشب در غیاب براهیم دیاز، بدون شک خط حمله رئال را رودریگو، امباپه و وینیسیوس تشکیل خواهند داد و خبر خوب برای رئال اینکه جود بلینگام نیز بعد از چند هفته مصدومیت در شرایط بازی قرار دارد و در ترکیب ثابت خواهد بود.

مارکا به همین مناسبت از تیتر «حمله به اروپا با BMV» استفاده کرده در حالی همین مسئله چندی پیش باعث جنجالی بزرگ در رئال شد. در حالی که خط حمله رئال را سه بازیکن فوق تشکیل می دهند ولی مثلث رئال مادرید را با حضور بلینگام، BMV لقب داده اند. حذف رودریگو از این مثلث باعث دلخوری شدید او شده بود و خیلی سریع واکنش نشان داد. رودریگو به هر ترتیب معتقد است در حق او بی انصافی صورت گرفته و نام بردن از بلینگام در این مثلث، نادیده گرفتن ارزش های او بوده است.

2082389

با این وجود مارکا امروز هم به مثلث BMV رئال اشاره کرده بدون اینکه از رودریگو نامی ببرد. مسئله ای که در شبکه های اجتماعی بازخوردی منفی داشت و بسیاری از هواداران رئال علیه آن موضع گرفته اند و معتقدند تاکید روی این مثلث چیزی جز حاشیه سازی و اختلاف درونی برای رئال در پی نخواهد داشت. احتمالا بسیاری منتظر گلزنی رودریگو در بازی امشب و واکنش احتمالی او هستند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما