شناسهٔ خبر: 68707519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار سبزوار:

نقش‌ نوجوانان در آیین‌های هفته دفاع مقدس باید پررنگ‌تر شود

سبزوار- ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: آیین‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید با نقش‌آفرینی بیشتر نوجوانان و دانش‌آموزان همراه شود. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ستاد هفته دفاع و دستگاه‌های متولی این دوران فاخر باید از ظرفیت‌های عمومی و مردمی به بهترین وجه برای تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای آن مقطع نورانی استفاده کنند.

وی افزود: بهره‌گیری از حضور ایثارگران، خانواده معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نیز در این زمینه مورد تاکید است.

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به اهمیت احیای ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دوران دفاع برگ زرین و نشان افتخار کشور است که باید در پاسداشت و نکوداشت آن و انتقال سینه به سینه این تجربه ارزشمند نظام اسلامی به نسل جوان و آیندگان ایران همیشه سربلند، اهتمام بیشتری کرد.

ابراهیمی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس، نظام نوپای اسلامی با وجود مشکلات مختلف، با همراهی آحاد مختلف مردم و با ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه، در جنگی نابرابر به پیروزی رسید و در شرایط کنونی نیز لازمه غلبه بر همه مشکلات اتحاد و همدلی، تقویت فرهنگ و تفکر جهادی و بسیجی است.

نظر شما