شناسهٔ خبر: 68707076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۰ برنامه شاخص همزمان با هفته دفاع مقدس در فارس اجرا می‌شود

شیراز- ایرنا- ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ششم مهرماه) ۳۰ برنامه شاخص را نیروهای مسلح مستقر در استان اجرا خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: آغازگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان برپایی رژه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی خواهد بود که زمان و مکان دقیق آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی، ضمن دعوت از مردم برای حضور در مراسم رژه نیروهای مسلح ادامه داد: در این مراسم نیروهای پیاده و خودرویی نیروهای مسلح، آمادگی خود را نشان خواهند داد.

۳۰ برنامه شاخص همزمان با هفته دفاع مقدس در فارس اجرا می‌شود

او اظهار کرد: عطرافشانی و گلباران قبور شهدا، تجلیل و تکریم از رزمندگان نیروهای مسلح استان، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران و تجلیل از آنها، برپایی میز خدمت در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، تجلیل از کهنه سربازان و سربازان نمونه جدید، اجرای مسابقات تیراندازی و دیگر مسابقات ورزشی، برگزاری شب خاطره با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و برپایی غرفه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس امسال برگزار خواهد شد.

ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به همزمانی میلاد پیامبر (ص) و آغاز هفته دفاع مقدس و همچنین در پیش بودن کنگره ۱۵ هزار شهید سرافراز استان فارس، برنامه‌های دفاع مقدس امسال رنگ بوی شهدا به خود خواهد گرفت.

امیر رضایی افزود: همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس، در چند نقطه شهر شیراز شاهد برپایی نمایشگاه ادوات نظامی و آخرین دستاوردهای نیروهای مسلح خواهیم بود.

نظر شما