شناسهٔ خبر: 68704259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

پروژه ۵۱۹ واحدی قیدار بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فاطمه آزادی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: پروژه ۵۱۹ واحدی نهضت ملی مسکن قیدار از اواخر شهریور ماه ۱۴۰۱ شروع  شده است و بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

صاحب‌خبر -

رضا خواجه‌ای امروز (سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فاز اول پروژه نهضت ملی قیدار که شامل ۶۶ واحد مسکونی است، تا پایان امسال به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در زمینی به مساحت هفت هکتار از مساحت ۲۵ هکتار الحاق‌شده به محدوده در ۸۷ بلوک شش واحدی با زیربناهای متفاوت از ۷۵ تا ۹۵ مترمربع در حال ساخت است، بیان کرد: در زمینه اجرای این پروژه از برنامه زمان‌بندی جلوتر هستیم که امیدواریم با همکاری بیشتر بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات در موعد مقرر به متقاضیان تحویل داده شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: در صورت واریز به‌موقع متقاضیان و مشارکت بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات فازهای بعدی به‌موقع تحویل داده خواهد شد.

او ادامه داد: ۱۷۲۱ واحد مسکونی در قالب پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن در دست اجراست.

وی با بیان اینکه ۲۲۷ واحد مسکونی در قالب شهری و محرومان در دست اجرا و ۱۳۴۳ واحد مسکونی در دست طراحی است، افزود: همچنین ۱۰۸ واحد مسکونی در قالب زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان واگذار شده است.

انتهای پیام

نظر شما