شناسهٔ خبر: 68703935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیست اسکی سرعین قابلیت بین‌المللی شدن دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: پیست اسکی آلوارس مهرگان سرعین قابلیت بین‌المللی شدن را دارد.

صاحب‌خبر -

یاسر عبداللهی عابد در بازدید از پیست اسکی آلوارس مهرگان سرعین گفت: موقعیت و شرایط این پیست در کنار دیگر جاذبه‌های گردشگری سرعین، امتیاز ویژه‌ای برای جذب گردشگر است و توسعه پیست باید جدی گرفته شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل افزود: پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات و تسریع فرایند بین‌المللی شدن پیست اسکی الوارس مهرگان سرعین ضرورت دارد و دستگاه‌های مربوطه در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.
او همچنین در بازدید از پل معلق ترکیبی سرعین گفت: طبق اظهارات سرمایه‌گذار مربوطه، در طرح توسعه این مجموعه گردشگری سازه‌هایی همچون پل صخره‌ای، رستوران معلق شیشه‌ای، زیب لاین و دوچرخه هوایی ایجاد خواهد شد که باید به تدریج و طبق برنامه زمان‌بندی اجرا شود.
فرماندار سرعین هم در این بازدید گفت: بهسازی و آسفالت مسیر دسترسی به پیست اسکی آلوارس به امتداد نزدیک به سه کیلومتر و عرض ۶ و نیم متر با قراردادی به مبلغ ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبار از سوی پیمانکار مربوطه آغاز شده است.
باقر باقرزاده افزود: توسعه و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری سرعین در جلب توجه گردشگران تاثیر بسزایی داشته است، طوری که امسال این شهرستان بیشترین مسافر تابستانی را در استان تجربه کرده است.
به گفته او، در استمرار توسعه مناطق گردشگرپذیر و ایجاد امکانات رفاهی لازم از سرمایه‌گذاران فعال بخش خصوصی استقبال و حمایت می‌کنیم تا سرعین، این نگین گردشگری استان اردبیل بیش از پیش قابلیت‌های خود را آشکار کند و مردم از این ظرفیت‌ها و آورده‌های اقتصادی آن بیشتر بهره‌مند شوند.

نظر شما