شناسهٔ خبر: 68703917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازار «لبنیات» کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات

فاطمه کمانی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش قیمت مصوب شیرخام طی روزهای گذشته، از تشدید نظارت بر بازار لبنیات با هدف جلوگیری از هرگونه التهاب در بازار این محصولات خبر داد.

صاحب‌خبر -

قهرمان شاهی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزایش اخیر قیمت شیرخام، گفت: این احتمال وجود دارد با افزایش قیمت شیر خام، برخی افراد متخلف نیز قیمت انواع محصولات لبنی را خودسرانه افزایش دهند، از همین رو نظارت بر بازار لبنیات را از ۲۵ شهریور تشدید کردیم و این تشدید نظارت‌ها تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار کرد: این نظارت‌ها از محل درب کارخانه آغاز شده و تا زمانی‌که محصولات به دست مصرف کننده نهایی برسد، ادامه خواهد داشت. کارخانجات تولید محصولات لبنی نیز به صورت مستمر رصد می‌شوند و حق افزایش خودسرانه قیمت‌ها را ندارند.

شاهی خاطرنشان کرد: گشت مشترکی با همکاری جهاد کشاورزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و ... برای این منظور تشکیل شده و بازار لبنیات استان را هر روز رصد خواهند کرد.

وی هدف از تشدید نظارت‌ها را جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار لبنیات و مقابله با هرگونه تخلف خصوصا کم فروشی و گرانفروشی اعلام کرد.

اخیرا قیمت شیر خام درب گاوداری از کیلویی ۱۵ هزار تومان به کیلویی ۱۸ هزار و ۱۰۰ تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام

نظر شما