شناسهٔ خبر: 68701994 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییس سازمان بورس:

نشت اطلاعات بورسی در اردیبهشت ١۴٠٢ نباید تکرار شود/ چرا بورس به ارزش ۴٠٠ میلیارد دلاری نرسد

رییس سازمان بورس: رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در افزایش کارایی بورس انتشار اطلاعات درست و به موقع است و نباید اتفاق اردیبهشت ماه سال ١۴٠١ دوباره رخ دهد و باید برای آن برخوردهای جدی و لازم در نظر گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حجت‌اله صیدی در مراسم معارفه خود اظهار داشت: یک ماه گذشته فکر نمی‌کردم به عنوان رییس وارد سازمان بورس شوم و ترجیح می‌دادم به عنوان مشاور در خدمت مدیران و تیم اقتصادی دولت باشم و پس از پیشنهاد از قبول این پست ترسیدم، اما به دو دلیل تصمیم گرفتم با افتخار دستور آقای همتی را غنیمت بدانم و قدم در این راه پرخطر بگذارم. 

وی ادامه داد: بنده در بازار سرمایه بزرگ شدم و در این بازار شاگردی کردم و در این شرایط نمی‌توان کفران نعمت داشت و این فرصت را از دست داد.  دلیل دوم ظرفیت‌های بازار سرمایه عظیم است و جای جهش بسیار زیادی را دارد و در آستانه آن جهش هم قرار دارد. 

رییس سازمان بورس تاکید کرد: هم در کشورمان ثروت داریم و هم شرکت‌های بورسی، مدیران توانمند و شایسته داریم و دلیلی ندارد که بازار سرمایه بزرگ نشود و به ٣٠٠ -۴٠٠ میلیارد دلار به تولید ناخالص نرسد. 

صیدی تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم در افزایش کارایی بورس انتشار اطلاعات درست و به موقع است و نباید اتفاق اردیبهشت ماه سال ١۴٠١ دوباره رخ دهد و باید برای آن برخوردهای جدی و لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما