شناسهٔ خبر: 68701901 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیکر شهید «ماهر الجازی» به اردن تحویل داده شد

تهران-ایرنا- منابع خبری گزارش دادند که پیکر شهید «ماهر الجازی» مجری عملیات ضد صهیونیستی گذرگاه «الکرامه» به مقامات اردن تحویل داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی پترا، وزارت خارجه اردن در بیانیه ای اعلام کرد که پیکر شهید الجازی، شهروند اردنی و مجری عملیات ضد صهیونیستی گذرگاه الکرامه که اخیرا توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، را تحویل گرفته است.

در این بیانیه آمده است که پیکر این شهید اردنی پس از تحویل به خانواده اش، در اردن دفن خواهد شد.

«سفیان القضات» سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن اعلام کرد که این وزارتخانه با همکاری طرف های ذیربط به تلاش های خود برای آزادی شهروندان اردنی از جمله «مصلح العودات» و «حسین النعیمات» که در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند، ادامه می دهد.

ماهر الجازی، شهروند اردنی بتازگی در عملیات ضدصهیونیستی در گذرگاه الکرامه، ۳ صهیونیست را به هلاکت رساند و خود نیز توسط نیروهای اشغالگر به شهادت رسید.

این عملیات به مثابه سیلی به اشغالگرانی بود که گمان می کردند جنایات وحشیانه آنها علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و غزه بدون پاسخ خواهد ماند.

عملیاتی که الجازی، نظامی بازنشسته در گذرگاه الکرامه انجام داد، موجی از شعف در داخل اردن و خارج آن ایجاد کرد و همه به اجماع، این نوع عملیات را در سایه نسل کشی دشمن در غزه، مشروع دانستند.

نظر شما