شناسهٔ خبر: 68701883 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افزایش تعداد آثار ارسالی به پویش ملی سوغات اربعین

روح‌اله قیطاسی

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی شریف با اشاره به کیفیت بالای پویش ملی سوغات اربعین نسبت به سال گذشته گفت: امسال نسبت به سال گذشته ایده‌های فناورانه بیشتری را دریافت کردیم و کیفیت آنها نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافته است،‌ علاوه بر این با نهادهای مختلفی فعال در مراسم اربعین حضور نیز مشارکت داشتیم. بسیاری از دستگاه‌های دولتی  توجه ویژه ای نسبت به اقدامات جهاد دانشگاهی داشتند و خواهان همکاری با این نهاد علمی بودند.

صاحب‌خبر -

صدیقه فرهادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی شریف در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری پویش ملی «سوغات اربعین» اظهار کرد: پویش ملی سوغات اربعین با رویکرد ایده های علمی فناورانه با محوریت صنعت و فناوری در راهپیمایی اربعین برای دومین بار در سطح ملی برگزار شد، یکی از اهداف اصلی این پویش ما مشارکت دادن اقشاری در این رویداد بود که عمدتا در در حاشیه فعالیت‌های فرهنگی قرار دارند و نظرات  آنها  در حوزه مسائل فرهنگی کمتر دیده می‌شود.

وی افزود: در زمان جذب مخاطب باید به این نکته توجه کرد،‌ جذب افرادی که داوطلبانه به دنبال مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی هستند، دشوار نیست و باید هدف‌گذاری را برای آنهایی که از فعالیت فرهنگی کناره‌گیری کردند،‌انجام داد.

فرهادی ادامه داد: خروجی این پویش در قالب عکس و محتوای چندرسانه ای به دبیرخانه این پویش ارسال شده است، باید شرایطی را فراهم کنیم تا  افرادی که اهل علم هستند و خلاقیت هستند در این دامنه حوزه فعالیت  و مشارکت داشته باشند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی شریف با اشاره به کیفیت بالای پویش ملی سوغات اربعین نسبت به سال گذشته عنوان کرد: امسال نسبت به سال گذشته ایده‌های فناورانه بیشتری را دریافت کردیم و کیفیت آنها نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافته است،‌ علاوه بر این با نهادهای مختلفی فعال در مراسم اربعین حضور نیز مشارکت داشتیم. بسیاری از دستگاه‌های دولتی  توجه ویژه ای نسبت  اقدامات جهاد دانشگاهی داشتند و خواهان همکاری با این نهاد علمی بودند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما