شناسهٔ خبر: 68701693 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران:

فرهنگ دفاع مقدس انقلاب اسلامی را بیمه می کند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ ایستادگی، معنویت و ایثار است و انقلاب را بیمه می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سرهنگ محمد حسن سلامی عصر دوشنبه در همایش رسانه و دفاع مقدس با اظهار اینکه جنگ ما جهاد فی سبیل الله بود و نقش حضرت امام و رهبری از عوامل پیروزی در دفاع مقدس بوده است، گفت: رزمندگان ما گوش به فرمان حضرت امام بودند و مردم در صحنه نقش اساسی داشتند.

وی وحدت نیروهای مسلح را از دیگر عوامل کسب پیروزی‌های بزرگ در دفاع مقدس بیان کرد و روحیه مقاومت، ایثار و ایستادگی را از دیگر عوامل دانست که سبب پیروزی در دوران دفاع مقدس شد و گفت: مازندران در دفاع مقدس نقش محوری داشت و ۱۷۰ هزار جوان استان در عملیات‌های مختلف شرکت کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با عنوان اینکه ارتشیان قهرمان و جهادگران افتخارات بزرگی را در دفاع مقدس کسب کردند، گفت: مردم دیار علویان در دفاع مقدس کارنامه درخشانی به جا گذاشتند و بازسازی سوسنگرد از افتخارات مردم مازندران است.

وی حماسه خان طومان و اهل بیت را از دیگر افتخارات مردم مازندران بیان کرد و گفت: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ ایستادگی، معنویت و ایثار است و انقلاب را بیمه می‌کند.

وی افزود: امسال هفته دفاع مقدس ویژگی خاص دارد و دومین اجلاسیه شهدای استان برگزار می‌شود و ۲۵۰ برنامه در قالب ۲۲ کارگروه پیش بینی شده است.

نظر شما