شناسهٔ خبر: 68700979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

در راستای برگزاری بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون:

دوره آموزشی تولید پادکست قصه گویی درکانون لرستان برگزار شد

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان طی یک دوره آموزشی با تولید «پادکست قصه گویی» بیشترآشنا شدند

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان و علاقمندان به هنر قصه گویی طی یک دوره آموزشی با تدریس علیرضا آقایی با تولید«پادکست قصه گویی» بیشترآشنا شدند.
درابتدای این دوره آموزشی مجازی، علیرضا آقایی به تعریف پادکست و بیان تاریخچه و تفاوت آن با برنامه رادیویی پرداخت و گفت: پادکست ها مجموعه ای از محتواهای صوتی از پیش ضبط شده هستند که حول یک ایده و گاهی در چند فصل تهیه می شوند.
آقایی مراحل ساخت یک پادکست را شامل تهیه و تدارک محتوا، ضبط کردن صدا (تک نفره یا میزگرد)، ادیت، میکس و تدوین، انتشار(فید)، آپلودکردن فایل صوتی و انتشارپادکست درسرویس های معتبر پخش پادکست را با ذکر نمونه هایی تشریح کرد.
این مدرس قصه گویی ضمن معرفی نرم افزارمناسب برای ساخت پادکست و مراحل ذخیره و ادیت فایل های صوتی در خصوص اهمیت پادکست اظهار داشت: بدون محدودیت است، سطح اطلاعات مخاطب در مورد قصه ها و... بالا می رود، به راحتی در دسترس است، به راحتی دانلود می شود و با گوشی در همه جا قابل شنیدن است.
این دوره آموزشی با طرح سوال از طرف شرکت کنندگان و پاسخ از سوی مدرس کارگاه و اشتراک گذاشتن نرم افزار و ... و ارسال نمونه های پادکست به پایان رسید.

دوره آموزشی تولید  پادکست قصه گویی درکانون لرستان برگزار شد


 

دوره آموزشی تولید  پادکست قصه گویی درکانون لرستان دوره آموزشی تولید پادکست قصه گویی درکانون لرستان

نظر شما