شناسهٔ خبر: 68695356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۹۰۰ مدرسه ایلام میزبان برگزاری جشن عاطفه‌ها

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از برگزاری جشن عاطفه در بیش از ۹۰۰ مدرسه این استان همزمان با بازگشایی مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «ناصر مرادی پویانی» روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: این جشن در تاریخ هفتم مهرماه با مشارکت آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها و حضور دانش آموزان و والدین آنها برگزار میشود.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۶۵ هزار پاکت مخصوص اهدای کمک بین دانش آموزان نیکوکار، گفت: سال گذشته در آیین‌ جشن عاطفه‌های استان حدود ۱۶۷ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.

۹۰۰ مدرسه ایلام میزبان برگزاری جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در جشن عاطفه های امسال بیش از ۲۰۰ میلیارد جمع آوری شود، افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و با مشارکت خیرین و آموزش و پرورش در نظر است بیش از هشت هزار بسته تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: بین کمیته امداد و آموزش و پرورش در خدمت به دانش آموزان نیازمند همواره همگرایی وجود داشته است.

علی درویشی با تاکید بر فرهنگ سازی با کمک رسانه ها و فعالیت تبلیغی برای تبدیل جشن عاطفه‌ها به عنوان به یک گفتمان در جامعه، افزود: جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری نه تنها باعث توجه به دانش آموزان نیازمند می‌شود بلکه ابزار موثری برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین قشر دانش آموز است.

در این نشست مدیران آموزش و پرورش و کمیته امداد شهرستانها نیز به صورت ویدیوئی حضور داشتند.

استان ایلام دارای بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز است که در آغاز سال تحصیلی جدید در بیش از یک هزار فضای آموزشی حضور خواهند یافت.

نظر شما