شناسهٔ خبر: 68694380 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تصاویر امین حیایی پس از ۳ سال در سینما | یکی از پرونده‌های جنبش می تو فیلم شد

فیلم سینمایی «برف آخر» با حضور امین حیایی سرانجام پس از سه سال راهی اکران می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، هفدهمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۲۵ شهریور در خانه سینما برگزار شد و قرارداد سرگروهی فیلم‌های «لختگی»، «استاد» و «برف آخر» به ثبت رسید.

براساس مصوبه این جلسه، فیلم سینمایی «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی توسط پخش «خانه فیلم» به سرگروهی پردیس ملت اکران خواهد شد. این فیلم در سال ۱۴۰۰ در چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی و برنده چهار جایزه شد. سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد برای امین حیایی، بهترین فیلمبرداری و بهترین چهره‌پردازی از جمله جوایز این فیلم بودند؛ ضمن آنکه جایزه ویژه هیأت داوران هم نصیب «برف آخر» شد.

در «برف آخر» که روایتی متفاوت است از زندگی یک دامپزشک در منطقه‌ای با هوای برفی است؛ لادن مستوفی و مجید صالحی هم بازی کرده‌اند.

در جلسه شورای صنفی نمایش همچنین اعلام شد که فیلم سینمایی «لختگی» به کارگردانی کاوه دهقانپور و تهیه‌کنندگی مهدی ودادی توسط پخش «نسیم صبا» به سرگروهی پردیس مگامال و فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی سیدعماد حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز افخمی توسط پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس مگامال اکران می‌شوند.

در این جلسه مقرر شد که اکران فیلم «لختگی» از چهارشنبه ۲۸ شهریور در سینماهای سراسر کشور آغاز شود. این فیلم در خبرهای منتشر شده، به عنوان یک اثر اجتماعی معرفی شده که نادر فلاح، گیتی قاسمی، مهدی کوشکی، نسیم ادبی، سیامک صفری، توماج دانش بهزادی، مریم مومن و امیررضا دلاوری در آن بازی کرده‌اند.

در این سکانس رقصی وجود ندارد و فقط ...؛ ساترا ایراد نگرفت! | ماجرای حکم قضایی سحر دولتشاهی در سریال داریوش | ما قصد کودتای فرهنگی نداریم!

تصاویر  امین حیایی پس از ۳ سال در سینما | یکی از پرونده‌های جنبش می تو فیلم شد استاد
تصاویر  امین حیایی پس از ۳ سال در سینما | یکی از پرونده‌های جنبش می تو فیلم شد برف آخر
تصاویر  امین حیایی پس از ۳ سال در سینما | یکی از پرونده‌های جنبش می تو فیلم شد برف آخر
تصاویر  امین حیایی پس از ۳ سال در سینما | یکی از پرونده‌های جنبش می تو فیلم شد برف آخر

نظر شما