شناسهٔ خبر: 68693057 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بازگشت اتباع به کشورشان پیگیری می‌شود - اکونیوز

اقتصاد ایران: جانشین فرمانده کل انتظامی با اشاره به پیگیری بازگشت اتباع به کشورشان، گفت: از ظرفیت تیم‌های گشت کلانتری در اجرای طرح شناسایی و جمع‌آوری اتباع بهره‌گیری می‌شود.

صاحب‌خبر -
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز در دومین نشست قرارگاه هجرت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: استان کرمان را به بیش از 6 هزار و 500 شهید آن می‌شناسیم که الگوی همیشگی همرزمان انتظامی و سایر خادمان نظم و امنیت هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح اخیر در حوزه بازگشت اتباع به کشورشان، افزود: مجموعه انتظامی استان کرمان نیز در اجرای طرح اخیر برنامه‌ها و دستاوردهای خوبی داشته است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: در این راستا از جمله نقاط قوت مجموعه انتظامی استان کرمان بهره‌گیری از ظرفیت تیم‌های گشت کلانتری در اجرای طرح شناسایی و جمع‌آوری اتباع است.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح به موضوع وضعیت ساماندهی خانواده‌های اتباع و حوزه‌های صیانتی هم توجه می‌شود و در انتظامی استان کرمان تا‌کنون سه جلسه در حوزه قرارگاه هجرت انجام شده است.

رضایی با ذکر دیگر ابعاد و رویکردهای این طرح، گفت: با توجه به واقع شدن استان کرمان در کنار مناطق همجوار مرز، در زمینه اجرای طرح هجرت با مسائل خاصی نیز روبه‌رو است که برنامه‌ریزی لازم در این ارتباط نیز انجام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، دومین نشست قرارگاه هجرت به صورت ارتباط زنده تصویری با فراجا و با حضور سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در کرمان برگزار و طی این نشست آخرین دستورالعمل‌ها و تدابیر مربوط به بازگشت اتباع به میهن خودشان تشریح و شاخص‌ها و عملکرد رده‌های انتظامی کل کشور توسط سردار رادان واکاوی شد.

انتهای پیام/511/

برچسب‌ها:

نظر شما