شناسهٔ خبر: 68692403 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بیست و هشتمین نمایشگاه خودرو تبریز با رویکردی متفاوت برگزار ... -

اقتصاد ایران: عصر خودرو- غلامرضا طومار مدیرعامل شرکت نیکاتیس به‌عنوان مجری برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو در شهر تبریز امروز ۲۶ شهریورماه طی یک نشست‌ خبری، توضیحاتی را در خصوص زمان، رویکرد و شیوه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگاران ارائه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مجری برگزاری نمایشگاه خودرو تبریز در ابتدا بابیان این موضوع که بخش قابل‌توجهی از خودروسازان و واردکنندگان خودروهای سواری برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند گفت: با توجه به اهمیت استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز در صنعت خودروسازی کشور، این نمایشگاه می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای شرکت‌ها و مخاطبان باشد. شرکت‌ها می‌توانند محصولات جدید خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهند و مخاطبان نیز می‌توانند با حضور در این گردهمایی بزرگ از جدیدترین دستاوردهای صنعتی کشور بازدید کنند.

طومار با اشاره به این موضوع که در نمایشگاه تبریز امسال قرار است خودروهای سواری بسیار پررنگ‌تر از تجاری‌ها باشند گفت: به‌طورکلی خودروهای حاضر در نمایشگاه به سه دسته کلی سواری، نیمه سنگین و کاربری سازی‌ها تقسیم‌بندی می‌شود و با توجه به اینکه رویکرد نمایشگاه بیشتر در حوزه خودروهای سواری است تلاش شده تا خودروسازان تجاری نسبت به سواری‌ها پررنگ‌تر نباشند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد که بازدید نمایشگاه برای مخاطبان و بازدیدکنندگان به‌صورت رایگان و یا با نرخی بسیار اندک فراهم شود و علاوه بر این فضای کافی برای پارکینگ و همچنین رستوران نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته خواهد شد.

طومار با اشاره به این موضوع که تلاش شده تا در نمایشگاه خودرو تبریز به‌جز موضوع بازدید، کارگاه‌ها و ورکشاپ های آموزشی و تخصصی نیز برگزار شود گفت: در حال رایزنی برای اخذ مجوزهای مربوطه هستیم تا بتوانیم یک نمایشگاه پربار و با رویکردی متفاوت برگزار کنیم.

مجری نمایشگاه خودرو تبریز گفت: نمایشگاه خودرو تبریز امسال مهمانانی از کشورهای خارجی نیز خواهد است. وی افزود: در این نمایشگاه تلاش شده تا بستر را برگزاری به‌صورت بین‌المللی فراهم کنیم و در همین راستا هیئت بازدیدکننده‌ای از کشور چین و احتمالاً کشور ترکیه خواهیم داشت.

طومار در ادامه با اشاره به این موضوع که در برگزاری نمایشگاه خودرو تبریز قرار است فضایی مجزا برای تست دارو خودروهای سبک و سنگین در اخیر شرکت‌های خودروساز قرار داده شود گفت: در این نمایشگاه قرار است شاهد یک رویداد جذاب باشیم و آن‌هم فروش و تحویل خودرو در محل نمایشگاه است.

وی در توضیح این موضوع گفت: خودروهای پیکاپ که فروش آن‌ها الزامی به عرضه در سامانه ندارد می‌توانند در این نمایشگاه به‌صورت مستقیم به مشتریان عرضه شوند و تاکنون شرکت آمیکو نیز برای انجام این کار اعلام آمادگی کرده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو تبریز از 17 تا 21 مهرماه از ساعت 15 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های تبریز میزبان بازدیدکنندگان و مخاطبان صنعت خودرو خواهد بود.

 

دانلود با کیفیت

برچسب‌ها:

نظر شما