شناسهٔ خبر: 68689572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اعزام مشمولان به خدمت سربازی در استان کرمانشاه

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه از اعزام مشمولان به خدمت سربازی در تاریخ اول مهر ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: حضور نداشتن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با آن‌ها رفتار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

مسعود همتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: برابر ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی فراجا، تمام مشمولان استان کرمانشاه که برگه آماده به خدمت را روز یکشنبه اول مهر ۱۴۰۳ دریافت کرده‌اند، لازم است با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی، برگه معرفی‌نامه مشمولان را از مراکز آموزش دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: تمام مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید روز اول مهر در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز از جمله برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تأهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد و خانواده درجه یک شهدا را به همراه خود داشته باشند.

همتی تاکید کرد: حضور نداشتن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با آن‌ها رفتار خواهد شد.

وی اضافه کرد: متقاضیان و خانواده‌های آن‌ها در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir یا سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نظر شما