شناسهٔ خبر: 68688732 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت تولید آب در البرز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: افزایش ۳۰ درصد ظرفیت تولید آب نسبت به سال قبل در کاهش چشمگیر بروز تنش آبی اثربخش بوده است.

صاحب‌خبر -
نامداری با اشاره به این که پویش شناسایی، جمع آوری و یا تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز به صورت مداوم درحال اجرا است گفت: باوجود افزایش ناترازی و حوادث برق چاه‌های تامین آب استان، با کاهش قطعی آب و افزایش رضایتمندی مشترکان در تابستان ۱۴۰۳ رو به رو هستیم.
 
وی افزود: تمام اقدامات فنی مهندسی و مدیریتی پیش بینی شده برای تابستان امسال انجام شد تا تمام ظرفیت تامین وتوزیع آب وارد مدار بهره برداری بشود ازجمله ورود بخش اضطراری تصفیه خانه شماره ۳ کرج، افزایش ظرفیت تصفیه خانه‌های شماره یک و دو آب کرج به میزان افزایش ۳۰ درصد ظرفیت تولید آب نسبت به سال قبل که در تحقق کاهش چشمگیر بروز تنش آبی اثربخش بوده اند. 
 
نامداری ادامه داد: رفع مشکل منطقه اخترآباد، مهرشهر کرج که طی یک ماه پیش به واسطه فرونشست زمین شد به صورت موقت با اجرای لوله گذاری مدیریت شد و طی دو ماه آینده بطور کامل و اصولی مرتفع می‌شود. 
 
وی گفت: دراستان البرز ۸۵۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در بخش کشاورزی و صنایع است درحالیکه در سطح شرکت آبفا برای تامین آب شرب و بخش خانگی فقط حدودا ۵۴۰ دستگاه چاه دارد که درمقایسه با چاه‌های غیرمجاز سایر بخش‌ها درصد بسیار کمی است که دستگاه‌های مربوط باید به این مهم رسیدگی کنند.

نظر شما