شناسهٔ خبر: 68688140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

۸نقطه پرحادثه جاده‌ای کرمانشاه ایمن‌سازی می‌شود - اکونیوز

اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ضمن اعلام اصلاح ۱۱ نقطه پرحادثه جاده‌ای، از پیشرفت فیزیکی ۶۰درصدی هشت نقطه باقی‌مانده خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ایجاد یک راه ایمن و مناسب برای کاربران جاده‌ای همواره جزو برنامه‌های اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بوده و از این رو سعی کرده‌ایم تمام امکانات و تجهیزات لازم را برای تسهیل تردد مردم فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه ۱۹ نقطه پرحادثه مصوب در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شناسایی شده که ۱۱ نقطه با اعتباری بیش از ۴۶ میلیارد تومان اصلاح و عملیات رفع سایر نقاط در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: هشت نقطه پرحادثه باقی‌مانده با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی در حال اصلاح است.

کهریزی عنوان کرد: هشت نقطه پرحادثه باقی‌مانده در محورهای کنگاور به فش، بیستون به صحنه، بیستون به کرمانشاه، کرمانشاه به قزانچی، کرمانشاه به بیستون، بیستون و کرمانشاه به کوزران بوده که توسط کارشناسان راهداری در حال رفع و اصلاح است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همچنین آشکارسازی، ایمن‌سازی نقاط پرتگاهی، نقاط پرحادثه و مستعد حادثه، به‌روزرسانی سیستم روشنایی و ارتقای روشنایی، نصب انواع تابلو وعلائم ایمنی، نصب و تعمیر حفاظ‌های ایمنی شامل گاردریل، هندریل و نیوجرسی و ایمن‌سازی تقاطع‌های هم‌سطح از جمله اقداماتی است که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه برای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی انجام می‌گیرد.

کهریزی با بیان اینکه رفع نقاط پرحادثه جاده‌ای برای کاهش تصادفات رانندگی همواره مورد تأکید بوده، تصریح کرد: اصلی‌ترین هدف راهبردی و رویکرد سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای است که به همین منظور با انجام برنامه‌ریزی و اهداف کارشناسی شده اقداماتی در این حوزه انجام گرفته است.

برچسب‌ها:

نظر شما