شناسهٔ خبر: 68686898 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاروان تجهیزات هنرستانی عازم مدارس نقاط مختلف ایلام شد

ایلام - ایرنا -  آیین بدرقه کاروان تجهیزات آموزشی به ۱۴ شهرستان و منطقه آموزشی استان ایلام به صورت وبیناری با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این مراسم باحضور جمعی از خیرین مدرسه‌ساز، مسئولان استانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیران و نمایندگان مناطق ۱۴گانه آموزشی استان کاروان تجهیزات هنرستانی و آموزشی به نقاط مختلف این استان اعزام شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تحهیز مدارس استان ایلام در این خصوص اظهار کرد: تجهیزات هنرستانی به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال در قالب کاروان به مدارس نقاط مختلف استان ارسال می‌شود.

کاروان تجهیزات هنرستانی عازم مدارس نقاط مختلف  ایلام شد

جلال حمره افزود: این کاروان به صورت نمادین و شامل بخشی از امکانات تأمین شده برای مناطق مختلف استان است و ارسال این تجهیزات ادامه دار خواهد بود.

وی بیان کرد: در راستای شاداب سازی مدارس و آماده سازی زیرساخت فضاهای آموزشی از جمله تعمیر سرویس های بهداشتی، آسفالت و عایق رطوبتی مدارس بر اساس اولویت بندی های صورت گرفته اقدام‌های موثری انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تحهیز مدارس استان ایلام گفت: امید است در طول سال تحصیلی نیز نیازمندی‌های مناطق و مدارس با تمام تلاش و به صورت ادامه داری مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

نظر شما