شناسهٔ خبر: 68684961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خبر داد

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه برای هفته وحدت در خوزستان

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به تعیین بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته وحدت در خوزستان، گفت: دستگاه‌های متولی در اجرای برنامه‌های این هفته و میلاد پیامبر اکرم (ص) هماهنگی لازم را داشته باشند.

صاحب‌خبر -

عبدالله افرازه شهاوند روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه در گفت و گویی رسانه ای بیان کرد: متاسفانه برخی سازمان ها به دلیل انتقال دولت، برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی را فراموش کرده‌اند که این موضوع یک درد و آسیب جدی است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: سایر دستگاه‌های استان نیز پای کار آمده و در برپایی هر چه باشکوه این مراسم سهیم باشند.

معاون استاندار خوزستان گفت: مراسم اصلی هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص)، شامگاه جمعه شب ۳۰ شهریورماه در خیابان نادری غربی اهواز برگزار می شود که باید در خور و شان نام پیامبر اسلام باشد همچنین انتظار داریم تمامی ملزومات این مراسم به خوبی فراهم شود.

وی نسبت به برگزاری این مراسم در تمامی شهرهای استان تاکید کرد و افزود: به همه فرمانداران ابلاغ شده که این آیین به نحو باشکوهی در سطح شهرستان‌ها برگزار شود.

شهاوند گفت: تدابیر امنیتی لازم در حین برگزاری مراسمات باید در نظر گرفته شود همچنین شهرداری اهواز و اداره کل ارشاد استان در حوزه اطلاع‌رسانی اقدامات لازم را انجام دهند تا مردم به خوبی مطلع شوند.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های استان به ویژه صدا و سیما در امر آگاهی بخشی این مراسم‌ها استفاده شود، ادامه داد: همچنین سازمان تبلیغات اسلامی، اطلاع رسانی لازم به مساجد و هیات‌های مذهبی را در دستور کار قرار دهد.

معاون استاندار خوزستان گفت: برنامه‌های هفته وحدت با همراهی هیات‌های مذهبی، کانون‌های قرآنی و همکاری ادارات و نهادهای مختلف در طول این هفته در روستاها و شهرهای استان برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال این برنامه‌ها با رویکرد حمایت از مردم مظلوم غزه و توجه ویژه به موضوع فلسطین اشغالی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا انجام می‌شود.

شهاوند گفت: برنامه‌های هفته وحدت باید به گونه ای باشد که وحدت در میان امت اسلام بیشتر تجلی پیدا کند و این برنامه ها در رسانه‌ها بازتاب گسترده ای داشته باشد.

دوازدهم ربیع الاول سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) به روایت اهل تسنن تا هفدهم ربیع الاول سالروز این ولادت فرخنده به روایت شیعیان با تدبیر امام خمینی (ره) هفته وحدت نامگذاری شده است.

انتهای پیام

نظر شما