شناسهٔ خبر: 68679702 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

گزارش العالم:

بزرگداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) در میدان نبرد توسط یمنی‌ها +فیلم

رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنانی به مناسبت بزرگداشت میلاد پیامبر اکرم گفت که عملیات هدف قرار دادن تل‌آویو با موشک توسعه‌یافته در چارچوب مرحله پنجم تشدید تنش‌ها علیه رژیم اشغالگر انجام شد و تاکید کرد که حمله بعدی علیه این رژیم سنگین تر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

العالم - یمن

خبرنگار شبکه خبری العالم در یمن روز یکشنبه گزارش داد: مردم یمن با تزئین خیابان‌ها و چراغانی آنها به رنگ سبز شادی و سرور خود را نسبت به فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) نشان دادند.

کمیته برگزاری این جشن‌ها از تجمع میلیونی شهروندان یمنی در میدان السبعین صنعا طی امروز (یکشنبه) خبر داد.

عبدالعزیز بن حبتور، یکی از اعضای شورای عالی سیاسی در یمن در این باره گفت: «مردم یمن در این لحظات، بزرگ‌ترین روز تاریخ بشریت را که همان میلاد شریف پیامبر اکرم (ص) است، جشن گرفته‌اند. یمن از رسول خدا (ص) و پیام ایشان پیروی می‌کند».

اخلاق الشامی، دبیرکل شورای عالی مادران و کودکان در یمن نیز به خبرنگار العالم گفت: «ما این پیام را به تمام جهان می‌فرستیم که مردم یمن اعم از زن و مرد، پیر و جوان، بیشترین پیوند را با حضرت محمد رسول الله دارند.»

یاسر الحوری، دبیر شورای عالی یمن نیز خاطرنشان کرد: «یمن امروز پاسخ قاطع خود به رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیرد و عملیات حمایتی ما از مردم فلسطین ادامه خواهد داشت.

امانی عامر، روزنامه‌نگار یمنی دراین زمینه به خبرنگار العالم گفت: عملیات نیروهای مسلح یمن در عمق سرزمین‌های اشغالی در کنار محاصره دریایی رژیم صهیونیستی از سوی نیروهای مسلح یمن علیه دشمن انجام شد. بنابراین، مردم یمن بزرگداشت میلاد پیامبر (ص) را در واقعیت میدانی به صورت عملی انجام داده‌اند.»

در این مراسم، رهبر جنبش انصارالله عبدالملک الحوثی ضمن تاکید بر اتحاد صفوف برای مقابله با دشمن گفت: تا زمانی که تهاجم رژیم صهیونیستی و محاصره غزه ادامه داشته باشد، عملیات ما علیه رژیم صهیونیستی نیز ادامه خواهد داشت.

نظر شما