شناسهٔ خبر: 68679150 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

بهترین اپلیکیشن دانلود ویدیو از یوتیوب به صورت رایگان

قصد دانلود از یوتیوب و اشتراک گذاری فیلم در شبکه‌های اجتماعی مختلف یا تماشای ویدئو به صورت آفلاین را دارید؟ با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر -

بهترین اپلیکیشن دانلود رایگان از یوتیوب

به گزارش تابناک، از مشکلات کاربران ایرانی برای کار با مشهورترین پلتفرم اشتراک گذاری فیلم و ویدئو در جهان، سوای فیلتر بودن یوتیوب، سرعت کم و اختلال شدید اینترنت در کشور است که گاهی تماشای ویدئو در یوتیوب را به کاری به شدت زمان بر و حوصله سر بر تبدیل می‌کند. وضعیتی که قصد داریم راهی ساده برای خلاصی از آن معرفی کنیم.

YouTube Go یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای دانلود رایگان ویدیو از یوتیوب به شمار می‌آید. این اپلیکیشن به‌ویژه برای کاربرانی که دارای گوشی‌های هوشمند با حافظه داخلی محدود و سخت‌افزار ضعیف هستند، گزینه مناسبی است. حجم کم این برنامه باعث می‌شود که به راحتی بر روی انواع دستگاه‌ها نصب شده و قابل استفاده باشد.

ویژگی‌های کلیدی YouTube Go

با «یوتیوب گو» می‌توان به مانند نرم افزار اصلی یوتیوب، به صورت آنلاین و برخط به تماشای ویدئو‌ها نشست، اما این نرم افزار مزایای برجسته دیگری هم دارد که از جمله آنها این است که برخلاف اپلیکیشن اصلی یوتیوب، که دانلود ویدیو را تنها برای چند ویدیو خاص امکان‌پذیر می‌سازد، این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون هیچ گونه محدودیتی، هر ویدیویی که می‌خواهند را دانلود کنند. 

این ویژگی به‌ویژه برای کاربرانی که می‌خواهند محتوای متنوعی را به صورت آفلاین مشاهده کنند، بسیار مفید است. همچنین، این برنامه اجازه می‌دهد که کاربران حتی بدون اتصال به اینترنت، ویدیو‌ها را با کیفیت بالا با دیگران به اشتراک بگذارند؛ کاری مشابه اشتراک گذاری محتوا با استفاده از اپ «شیر ایت» (shareit) که در ایران نام آشناست.

ویژگی‌های کلی برنامه YouTube Go

  • امکان تماشای آنلاین ویدیو‌های یوتیوب
  • امکان جست و جو در یوتیوب
  • قابلیت دانلود مستقیم ویدیو‌های یوتیوب
  • دانلود ویدیو به تفکیک کیفیت
  • امکان به اشتراک گذاری دانلود‌ها
  • قابلیت انتقال فایل‌های دانلود شده
  • پیش نمایش از کیفیت ویدیو‌ها
  • نمایش فضای خالی دستگاه قبل از دانلود

محدودیت‌های YouTube Go

تنها نقطه ضعفی که می‌توان به یوتوب گو نسبت داد، محدود بودن کاربرد آن به ویدیو‌های یوتیوب است. به عبارتی، شما فقط می‌توانید ویدیو‌های موجود در یوتیوب را دانلود کنید و برای دانلود محتوا از سایر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام (Instagram) و تیک تاک (TikTok)، نیاز به استفاده از اپلیکیشن‌های دیگر خواهید داشت.

اگر به دنبال راهی برای دانلود ویدئو و حتی فایل‌های صوتی، موزیک و پادکست از شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک، اینستاگرام، تیک توک، ساوندکلود، تردز، ایکس (توییتر)، اسپاتیفای، ردیت، وی کِی و دیگر پلتفرم‌ها، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی در سراسر در جهان را دارید، به اینجا بروید یا روی لینک زیر کلیک کنید:

بهترین راه دانلود از شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های اشتراک ویدئو و موسیقی

کیفیت عالی و معضل بزرگ و آشنا برای ایرانیان!

YouTube Go با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود و امتیاز مطلوب در بسیاری از بازار‌های دانلود اپ اندروید در جهان، به‌عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دانلودر ویدیو از یوتیوب مطرح است. اپی که گوگل آنها را ساخته و عرضه کرده و تا چندی قبل از طریق فروشگاه رسمی اش (Google Play Store) در دسترس کاربران قرار داشت و حالا با تغییر سیاست‌های این شرکت، از گوگل پلی حذف شده است.

البته این موضوع برای کاربران ساکن ایران اهمیت زیادی ندارد چراکه گوگل پلی در ایران فیلتر است، همان گونه که یوتیوب فیلتر است! وضعیتی که شامل تمامی اپ‌های مرتبط با یوتیوب در ایران است، از جمله یوتیوب گو که در این مطلب به آن پرداخته شده است. فیلترینگ وسیعی که بسیاری از کاربران با استفاده از فیلترشکن، وی پی ان و روش‌های دیگر آن را دور می‌زنند تا به یوتیوب و محتوا‌های اشتراک گذاشته شده در آن دسترسی پیدا کنند.

اگر به دلیل محدودیت‌های جغرافیایی قادر به دانلود یوتیوب گو نبودید، می‌توانید از سایت‌های ایرانی معتبر و بازار‌های نرم افزار‌های اندرویدی این نرم افزار کاربردی موبایل را دانلود کنید یا با استفاده از لینک زیر، آخرین نسخه این نرم افزار را به صورت فایل زیپ شده دانلود کرده و نصب نمایید.

 

برنامه «یوتیوب گو» برای اندروید

حجم:

11.1 مگابایت

نسخه:

3.25.54

دانلود اپلیکیشن دانلودر از یوتیوب دانلود فایل به صورت زیپ شده

 

چگونه می‌توانم از یوتیوب ویدیو دانلود کنم؟

برای این کار کافی است ویدئوی مورد نظرتان را در یوتیوب گو یافته و روی آن کلیک کنید و سپس از بین دو گزینه Play و Download، گزینه Download را انتخاب کنید تا ویدیوی شما به صورت خودکار دانلود و در پوشه مربوط در گالری موبایل تان ذخیره شود.

آیا برنامه یوتیوب Go فارسی می‌شود؟

خیر. این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. البته کار با یوتیوب ساده است و به نظر نمی‌رسد کاربران یوتیوب در استفاده از یوتیوب گو به زبان انگلیسی، با مشکل خاصی مواجه شوند.

تعداد بازدید : 24
<div id="video-display-embed-code_1879944" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.tabnak.ir/fa/news/play/embed/1259866/1879944?width=700&height=400"></script></div>
ویدئو معرفی برنامه YouTubeGo

 

نظر شما