شناسهٔ خبر: 68675439 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عمو‌های فتیله‌ای با «دوقلوها» برمی‌گردند/ ضبط در بزرگ‌ترین دکور برنامه کودک

فصل دوم سریال «دوقلوها» پس از ۵ سال با حضور عمو‌های فتیله‌ای در ۸۰ قسمت سی دقیقه‌ای به آنتن برمی‌گردد.

صاحب‌خبر -

فصل دوم سریال «دوقلو‌ها در شهر پنج ستاره» به تهیه‌کنندگی مهدی بصیری و کارگردانی جمشید بیات ترک برای پخش از تلویزیون در دکوری با عنوان «شهر پنج ستاره» در حال ضبط است و پخش آن احتمالا آبان‌ماه خواهد بود.

علی فروتن، محمد مسلمی، حمید گلی و ابراهیم شفیعی از جمله بازیگران این سریال هستند.

روز گذشته معاون سیما از پشت صحنه این برنامه بازدید کرد و گفت: بچه‌ها منتظرند دوباره این برنامه را تماشا کنند. امیدوارم جای پخش خوبی پیدا کند. مشاغلی که در این لوکیشن به بچه‌ها معرفی می‌شود جای کار بیشتری دارد. چالش بین این مشاغل و موضوعات مرتبط با شهر مساله‌ای است که بیشتر می‌شود به آن پرداخت. همچنین موضوع فرزند و فرزند آوری در این برنامه مطرح می‌شود که گل درشت نیست.

بیشترین مخاطب ما کودک و خردسال هستند

محسن برمهانی با تاکید بر این‌که بیشترین مخاطب ما کودک و خردسال هستند اظهار کرد: هر چقدر در حوزه کودک کار کنیم باز هم کم کار است.

مهدی بصیری، تهیه‌کننده برنامه نیز با یاآوری این که سال ۹۸ فصل اول برنامه تولید شد عنوان کرد: دوقلو‌ها یکی از آیتم‌های جذاب برنامه فیتیله بود. این برنامه یک کمدی پر زد و خورد است که مخاطب خردسال از آن لذت می‌برد. حضور سه تا عمو‌ها در کنار هم برای مهم بود. دیگر بازیگران این برنامه همه فعالان تئاتر کودک هستند.

فصل دوم سریال «دوقلوها»/ ۳۵ درصد کار موزیکال است

وی دکور دوقلو‌ها را بزرگ‌ترین دکور برنامه کودک دانست و گفت: تلاش می‌کنیم که کودک خردسال جذب این برنامه شود. ۳۵ درصد کار به صورت موزیکال است.

علی فروتن، بازیگر این سریال در بخش دیگری از این دیدار گفت: برای من عجیب بود که موافقت با ادامه کار این همه سال طول کشید. الان بچه‌ها با جان و دل کار می‌کنند. برای این کار پیش‌تولید طولانی داشتیم.

محمد مسلمی نیز تاکید کرد: یک زمانی مردم با برنامه‌های کودک زندگی می‌کردند. اینجا طنز کلامی نداریم و طنز حرکتی داریم. این کار قصه و موسیقی دارد. اگر می‌خواهیم جامعه سالم داشته باشیم باید روی بچه‌ها کار کنیم.

نظر شما