شناسهٔ خبر: 68674938 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نشست خبری لیگ نخبگان آسیا؛

سرمربی الاهلی عربستان قبل از جدال با پرسپولیس: می دانیم به مصاف تیم قدرتمندی می رویم

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان، گفت: بازی مهمی با تیم قدرتمند پرسپولیس داریم، اما به برتری در این دیدار خوش‌بین هستیم.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ ماتیاس یایسله سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس ایران در هفته اول رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، گفت: از حضور در لیگ نخبگان آسیا هیجان‌زده هستیم و می‌خواهیم سه امتیاز اولین مسابقه رقابت‌ها را بگیریم. خوش‌بین هستیم و می‌دانیم به مصاف تیمی قدرتمند می‌رویم. بازی بسیار مهمی در پیش داریم و می‌خواهیم شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: ابتدای فصل است و انتظار دارم بازیکنانم شاداب و سرحال باشند. بازیکنان در این مقطع از سال کاملاً آماده هستند. اگر عاشق فوتبال باشید، دوست دارید سه یا چهار روز یک بار در این سطح بازی کنید. باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. ترکیب خوبی در اختیار داریم و آماده مصاف‌های بعدی‌مان هستیم. تیم ما در سال گذشته در رقابت‌های آسیایی حضور نداشت اما حالا در آن حضور داریم و برای بازی با پرسپولیس برنامه خواهیم داشت.

یایسله در رابطه با تفاوت لیگ نخبگان آسیا با لیگ قهرمانان اروپا، بیان کرد: مقایسه لیگ‌ها همیشه سخت است. لیگ عربستان پیشرفت زیادی کرده است. ما مشتاقانه منتظر حضور در لیگ نخبگان آسیا هستیم. من و فیرمینو در لیگ قهرمانان اروپا هم بازی کرده‌ایم، به‌ویژه فیرمینو که به قهرمانی اروپا رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که می‌دانید الاهلی فصل قبل در لیگ آسیا حضور نداشت و به همین خاطر خیلی امیدوار هستیم که در این دوره و این رقابت‌ها بتوانیم خودمان را نشان دهیم. برای من باعث افتخار است که در این رقابت‌ها حضور دارم و در بالاترین سطح تیم را هدایت می‌کنم.

تیم فوتبال پرسپولیس، دوشنبه شب نخستین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا را در جده و مقابل الاهلی عربستان برگزار می‌کند.

 

نظر شما