شناسهٔ خبر: 68673340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امکانات برگزاری مسابقات فوتبال در قزوین درجه یک است

قزوین - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: تیم های بزرگ فوتبال کشور امروز به دلیل درجه یک بودن امکانات ورزشی در استان بازی‌ها را در قزوین برگزار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین باجیوند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان قزوین در حوزه امکانات برگزاری مسابقات فوتبال یکی از بهترین‌ها در کشور است که این مهم تا چند سال گذشته فراهم نبود.

وی در خصوص سرمایه گذاری جهت فراهم کردن امکاناتی همانند هتل و فرودگاه برای حضور تیم های ملی در قزوین، خاطرنشان کرد: وقتی تیم های بزرگی همانند پرسپولیس، استقلال و سپاهان بازی های خود را در قزوین برگزار می کنند، همین موضوع به بازاریابی منجر می‌شود و امیدواریم مسوولان استانی نیز در این خصوص همکاری کنند تا در خصوص زیرساخت‌های اقامتی سرمایه گذاری شود.

باجیوند ادامه داد: همراه و همگام بودن با باشگاه های ورزشی یکی از مهم ترین اهداف هیات فوتبال استان قزوین است تا شاهد موفقیت های بیشتر در سطح این استان باشیم.

به گفته این مسوول، باشگاه های قزوین به لحاظ سخت افزاری مشکل دارند، اما تلاش می کنیم این مشکلات را از سر راه ورزشکاران و مربیان برداریم تا توسعه ورزش همواره با امکانات پیشرفته و بهتر رقم بخورد.

رییس هیات فوتبال استان قزوین با بیان اینکه استان باید در حوزه فوتبال خیلی جلوتر از جایگاه فعلی خود حرکت کند، خاطرنشان کرد: در فوتسال ساحلی می توانیم بهتر کار کنیم، چراکه ظرفیت خوبی برای مدال آوری وجود دارد و هم اکنون نیز ثبت نام ورزشکاران در این رشته ورزشی آغاز شده است.

رییس هیات فوتبال استان قزوین خاطرنشان کرد: قزوین همواره به علت حقوق پایین با ضعف هایی در حوزه داوری مواجه بوده که برنامه‌ای برای کمیته داوران در استان برنامه ریزی شده تا تغییرات اساسی صورت پذیرد.

نظر شما