شناسهٔ خبر: 68669899 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

جام جهانی فوتسال - ازبکستان؛

برنامه بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ازبکستان

تیم ملی فوتسال کشورمان فردا دوشنبه ۲۶ شهریورماه در نخستین دیدار از جام جهانی فوتسال رودرروی نماینده امریکای جنوبی قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -
برنامه بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ازبکستان
به گزارش تابناک، جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان از دیروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور ۲۴ تیم در قالب ۶ گروه ۴ تیمی به میزبانی ازبکستان آغاز شد و این بازی‌ها تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.
 
تیم ملی فوتسال کشورمان با هدایت وحید شمسایی پس از کسب عنوان قهرمان آسیا راهی این رقابت‌ها شده و در گروه F با تیم‌های فرانسه، ونزئولا و گواتمالا همگروه است.
 
ملی‌پوشان فوتسال ایران فردا دوشنبه از ساعت ۱۶به وقت تهران رودرروی تیم ملی ونزوئلا قرار خواهد گرفت تا جام جهانی برای شاگردان شمسایی آغاز شود. به همین منظور کادر فنی تیم ملی شب گذشته در مجموعه ورزشی المپیک بخارا نخستین جلسه فنی را برگزار کردند که در این جلسه وحید شمسایی و شهاب سفال‌منش با پخش ویدیوهایی از بازی‌های ونزوئلا به نقاط ضعف و قوت این تیم در فاز دفاعی و هجومی اشاره کردند. آنالیز دوباره عملکرد ملی‌پوشان در دیدار دوستانه مقابل قزاقستان از دیگر بخش‌های این جلسه فنی بود. سفال‌منش دستیار اول سرمربی تیم ملی در این نشست با اشاره به سبک بازی فیزیکی تیم ونزوئلا، از بازیکنان خواست با توجه به شیوه بازی این تیم با هوشیاری وارد درگیری‌ها شوند.

تیم ملی ایران عصر امروز نخستین تمرین رسمی خود را در سالن اصلی مسابقات برگزار خواهد کرد تا مهیای بازی نخست خود با نماینده امریکای جنوبی شود.

در صورت صعود تیم ملی به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان صدرنشین این گروه، شاگردان شمسایی پنجشنبه ۵ مهرماه به مصاف تیم دوم گروه E (تاجیکستان، پاناما، مراکش) خواهد رفت.

برنامه بازی‌های مرحله گروهی ایران به شکل زیر است:
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
ایران - ونزوئلا (ساعت ۱۶)
 
پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
ایران - گواتمالا (ساعت ۱۶)
 
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳
ایران - فرانسه (ساعت ۱۸:۳۰)
 

نظر شما