شناسهٔ خبر: 68665026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین:

آماده همکاری با بخش خصوصی هستیم

لیلا تات

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پس از سالها انتظار، آرزوی علاقه مندان به فوتبال محقق شد و استادیوم روستای آبباریک در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

«علی تاجیک» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در گفت‌وگو با ایسنا گفت: این ظرفیت که حق هر جوان ورامینی است، طی چند سال اخیر در رکود کامل قرار داشت، ولی با همت مسئولان ارشد منطقه به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: با توجه به ساخت مجموعه فوق و نیمه کاره ماندن در طول سالیان اخیر، جوانان نمی‌توانستند از این نعمت استفاده استفاده کنند، ولی با پیگیری های فرماندار و همچنین بخشدار جوادآباد و همکاری همه جانبه اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، هم اکنون شاهد فعالیت این مجموعه در منطقه هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پس از نیمه کاره رها شدن این پروژه توسط پیمانکار، ساخت و تکمیل این ورزشگاه در اختیار دهیاری آبباریک قرار گرفت که به همت اعضا شورا تکمیل شده است.

آماده همکاری با بخش خصوصی هستیم

تاجیک افزود: در شهرستان ورامین سرانه هایی وجود دارد که متاسفانه به جهت نبود منابع مالی نیمه کاره مانده و باید برای خدمت و استفاده بهینه تحت هر شرایطی گام برداشت تا جوانان از امکانات‌ آنها بهره مند شوند.

این مسئول یادآور شد: درحال حاضر نیز اماکنی وجود دارد که نیمه کاره بوده و متاسفانه منابع مالی برای ساخت، تکمیل یا احیا وجود ندارد ولی می‌توان با حضور بخش خصوصی یا واگذاری به دهیاری ها در جریان خدمت به رقابت پرداخت.

تاجیک اظهار کرد: هم اکنون پروژه هایی همچون استادیوم های شهید فتحی کلاته، روستای احمدآباد، شهداء فجر در ابتدای جاده ورامین _ آبباریک و به خصوص استادیوم تختی می‌تواند با حمایت بخش خصوصی تکمیل شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین در پایان گفت: برای خدمت به خانواده ورزش و جوانان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و برای ایجاد فضای سخت افزاری دست یاری دراز می‌کنیم.

انتهای پیام

نظر شما