شناسهٔ خبر: 68663675 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

از المپیک تا اینستاگرام؛ کیانی و نعمت‌زاده در پیچ و خم شهرت!

ستاره‌های تکواندوی بانوان در حال لذت بردن از مدال‌های تاریخی خود در المپیک پاریس هستند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - مبینا نعمت‌زاده و ناهید کیانی، دو ستاره تکواندوی ایران که در المپیک پاریس به افتخاراتی درخشان دست یافتند، این روز‌ها بیش از پیش در کانون توجه قرار دارند. حضور پررنگ آن‌ها در فضای مجازی و تعامل با هواداران، نشان از محبوبیت روزافزون این دو قهرمان دارد.

پس از سال‌ها تلاش و تمرین سخت، این دو ورزشکار جوان به حق می‌توانند از لحظات شیرین موفقیت خود لذت ببرند و اندکی در فضای مجازی حضور داشته باشند، اما نباید فراموش کرد که این دو المپیکی هنوز راه درازی در پیش دارند و نباید با حاشیه‌های بی‌مورد، مسیر موفقیت خود را منحرف کنند.

هادی ساعی، اسطوره تکواندو ایران و رئیس فدراسیون به همراه مینو مداح، سرمربی باسابقه تیم بانوان، به خوبی می‌دانند که پس از هر موفقیت بزرگ، حفظ انگیزه و ادامه تلاش‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ بنابراین این چالش کوچک نمی‌تواند مشکل بزرگی باشد و حفظ قهرمانان به نظر مشکل خاصی نباشد.

مبینا نعمت‌زاده و ناهید کیانی نباید به یک مدال المپیک قانع باشند. آن‌ها پتانسیل آن را دارند که در مسابقات بعدی نیز بدرخشند و افتخارات بیشتری را برای کشورمان به ارمغان آورند. با حفظ تمرکز و پشتکار، می‌توانند الگویی برای نسل‌های آینده ورزشکاران ایران باشند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد بهتر است با پرهیز از بزرگ‌نمایی برخی حاشیه‌های زرد به حفظ آرامش روانی این قهرمانان کمک کرد. امیدواریم که مبینا نعمت‌زاده و ناهید کیانی بتوانند با حفظ تعادل بین زندگی شخصی و حرفه‌ای، به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

انتهای پیام/

نظر شما