شناسهٔ خبر: 68663615 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون شهردار اصفهان:

خیابان صاحب روضات به‌زودی بازگشایی می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: یک مسیر بازگشت در خیابان صاحب روضات برای شهروندان در نظر گرفته شده است که به‌صورت موقت در مهر سال جاری بازگشایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین حق‌شناس امروز _شنبه بیست‌وچهارم شهریور_ در حاشیه بازدید از خیابان صاحب روضات اظهار کرد: بخشی از خیابان صاحب روضات که به دلیل ساخت خط دو قطار شهری و ایستگاه شهید خرازی بسته شده بود، به‌زودی بازگشایی می‌شود.

وی افزود: خط دو قطار شهری از خیابان‌های کاشانی و صاحب روضات، سپس از زیر بزرگراه شهید خرازی عبور می‌کند که به دلیل عملیات ساخت ایستگاه قطار شهری، این خیابان مسدود شده بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به پایان عملیات سفت‌کاری ایستگاه قطار شهری و احداث پل صاحب روضات که در طرح تفصیلی پیش‌بینی شده بود، تاکید کرد: برای کاهش ترافیک خیابان‌های موازی همچون چهارراه جهاد و خیابان جوزدان، بخشی از کارگاه ایستگاه قطار جمع‌آوری می‌شود و خیابان صاحب روضات به‌زودی برای تردد خودروها باز خواهد شد.

خیابان صاحب روضات به‌زودی بازگشایی می‌شود

حق‌شناس گفت: با ایمن‌سازی قسمت غربی کارگاه، مسیر بازگشت برای شهروندان در نظر گرفته شده و مابقی خیابان نیز در حال حاضر به‌صورت کامل باز شده است و در اختیار شهروندان قرار دارد.

وی ادامه داد: این معبر به‌صورت موقت تا هفته اول مهر سال جاری بازگشایی خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به تأثیرات مثبت این بازگشایی در کاهش ترافیک چهارراه شهید اشرفی اصفهانی، کهندژ، چهارراه جهاد و خیابان جوزدان خاطرنشان کرد: با بازگشایی این خیابان ترافیک روان را شاهد خواهیم بود.

نظر شما