شناسهٔ خبر: 68663390 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خبر داد

خرید زمین در منطقه ۱۴ برای ساخت روز بازار و ساماندهی مشاغل شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از خرید زمین در منطقه ۱۴ برای ساخت روز بازار و ساماندهی مشاغل در اصفهان خبر داد و گفت: ارزش زمین خریداری شده بیش از ۲۰ میلیارد تومان است.

صاحب‌خبر -

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای اجرای اهداف سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان، نسبت به خرید زمینی به مساحت ۱۷ هزار و ۳۱۸ متر مربع واقع در خیابان عاشق اصفهانی با کاربری‌های قابل استقرار نظیر مجتمع‌های صنعتی، خدمات خودرویی و سایر موارد اقدام شده است.

وی با بیان اینکه ارزش زمین خریداری شده بیش از ۲۰ میلیارد تومان است، افزود: این زمین در خارج از محدوده شهر و در حریم منطقه ۱۴ شهرداری این کلان‌شهر قرار دارد.

خرید زمین در منطقه ۱۴ برای ساخت روز بازار و ساماندهی مشاغل شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تاکید کرد: طبق سند پهنه‌بندی حریم شهر می‌توانیم در این زمین مجتمع‌های کارگاهی، کلینیک خدمات خودرویی و مجتمع لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین را احداث کنیم که این موضوع در توسعه اقتصادی منطقه تأثیر گذار می‌باشد.

ماه‌آورپور تصریح کرد: قسمتی از این زمین به ایجاد روز بازار فعال (چهارشنبه بازار) در این منطقه اختصاص یافته است.

وی گفت: اینکه کدام یک از این کاربری‌ها در زمین خریداری شده محقق می‌شود، بستگی به اولویت‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان، دریافت مجوزها و توافق با اتحادیه‌ها دارد.

نظر شما