شناسهٔ خبر: 68659559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مرادی سکاندار معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرمانشاه شد

شهردار کرمانشاه در حکمی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرمانشاه را منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه امروز _شنبه بیست‌وچهارم شهریور_ در حکمی بیژن مرادی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرمانشاه منصوب کرد.

کاوه مردافکن معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه در هنگام معارفه گفت: در حکم شهردار کرمانشاه، بیژن مرادی که از نیروهای باسابقه، توانمند و پیشکسوت و با تجربیات ارزنده خطاب شده است، با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منصوب و از خدمات بهزاد مسعودی اصل نیروی خدوم مأمور به شهرداری به پاس تلاش‌های ارزنده ایشان قدردانی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: مسعودی اصل از اساتید دانشگاه و نیروی مأمور به شهرداری بودند که حدود ۵ سال با تدبیر و درایت موجبات ارتقای حوزه شهرسازی و معماری به‌ویژه در مناطق شهرداری شد و منشأ خدمات ارزشمندی بوده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه همچنین بیان داشت: در همه سازمان شاهد چرخش مدیران هستیم و حتماً از ایشان در پست‌های مدیریتی دیگر در مجموعه شهرداری کرمانشاه استفاده می‌شود.

به گزارش ایمنا، در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کاوه مردافکن معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، علی جمور مدیر کل امور مالی و حسین جلیلی معاون مدیر کل حراست و جمعی از پرسنل این حوزه در محل دفتر معاونت شهرسازی و معماری حضور داشتند.

نظر شما