شناسهٔ خبر: 68657892 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون مالی پشتیبانی شهرداری مشهد:

فرصت محدود استفاده از بهترین شرایط تخفیف و تقسیط شهرداری مشهد در تابستان

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: مصوبه شرایط پرداخت و تسویه بدهی مؤدیان حقیقی و حقوقی به شهرداری که تا پایان شهریور ۱۴۰۳ با شرایط سه‌ماهه دوم در حال اجراست از ابتدای مهر تا پایان آذرماه با تغییر تسهیلات و بر اساس شرایط جدید اجرا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قاسم زوکی‌نژاد دراین خصوص اظهارکرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، در فصل پاییز ۱۴۰۳، تخفیف پرداخت نقدی عوارض که تا پایان تابستان، ۲۲ درصد پیش‌بینی‌شده است، به ۱۹ درصد کاهش خواهد یافت.

وی افزود: همچنین حداقل پرداخت نقدی بدهی در هنگام تقسیط که تا پایان شهریورماه برای تقسیط‌های یک، دو و سه‌ساله به ترتیب ۲۱،۱۵ و۲۷ درصد است، به ۲۵، ۳۱ و ۳۷ درصد افزایش خواهد یافت.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: البته در حوزه‌های کم برخوردار، حداقل پرداخت نقد، حتی در صورت افزایش مدت تقسیط به دو یا سه سال، ثابت و همان ۱۵ درصد و در سه‌ماهه سوم، ۲۵ درصد خواهد بود.

زوکی‌نژاد ادامه داد: به همه مؤدیان و سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌شود برای بهره‌مندی حداکثری از فرصت باقیمانده به مناطق شهرداری مراجعه و حداکثر تا ۳۱ شهریورماه نسبت به دریافت فیش اقدام کنند.

لازم به ذکر است فیش‌های نقدی صادره، طبق مصوبات ملاک عمل ۱۰ روز فرصت پرداخت داشته و در صورت تقسیط بدهی، برای ارائه چک و تضامین مرتبط، ۳۰ روز فرصت درنظرگرفته شده است.

نظر شما