شناسهٔ خبر: 68657440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رفع توقیف از ماشن آلات یک واحد صنعتی به دستور دادستان مرکز گیلان

رشت- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از رفع توقیف چند دستگاه تولید پارچه و پرده یک واحد صنعتی در شهرستان شفت با دستور به موقع و مطلوب دادستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، تیمور پورحیدری روز شنبه پس از انجام بازدیدهای دوره‌ای از واحدهای صنعتی گیلان به خبرنگاران گفت: چهار دستگاه یک شرکت بافندگی در شهرستان شفت توسط تامین اجتماعی بعلت بدهی معوق توقیف و پلمب تولید شده بود که از مدیرکل تامین اجتماعی استان رفع توقیف این دستگاه‌ها مطالبه شد و به دلیل عدم دستیابی به نتیجه‌ مطلوب این مهم به لحاظ اهمیت تولیدات و تعداد دستگاه‌های شرکت، به دادستان مرکز استان جهت استمداد منعکس شد.

وی اضافه کرد: یک جانبه نگری برخی از دستگاههای اجرایی از فشارهای تحریمی رنج آورتر و سخت تر است لذا با پیگیری های مکرر و ورود قاطع دادستان مرکز استان"سیدمهدی فلاح میری" و تشکیل جلسه در این خصوص با حضور طرفین توقیف دستگاههای این کارخانه ریسندگی رفع و ۱۲۵ کارگر به محیط کار بازگشتند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با تقدیر از حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی به ویژه دادستان رشت گفت: شرایط برای تولیدکنندگان با افزایش تعرفه برق صنعتی به بیش از ۹۰۰ درصد؛ افزایش تعرفه گاز بیش از ۶۰۰ درصد سخت شده است و قطعی های مکرر حامل‌های انرژی و جرائم مرکب و چندین برابری بیمه تامین اجتماعی و بانکی، توان و قدرت تولید را گرفته است.

این‌ کارخانه ریسندگی و بافندگی در شهرک صنعتی شهرستان شفت قرار دارد و در زمینه نساجی پیشرفت زیادی داشته است و با اجرای طرح‌های توسعه‌ای اکنون با ۳۲۰ کارگر در سه شیفت کاری به فعالیت خود ادامه می دهد.

نظر شما