شناسهٔ خبر: 68656369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزاری طرح اعتلا در راستای جهاد تبیین در دانشگاه‌های آزاد

مدیرکل ارتباطات اجتماعی و فراسازمانی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: طرح اعتلا یک پروژه نیست که ابتدا و انتها داشته باشد بلکه یک پروسه مستمر و پیشرو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، ابوالفضل یدالهی امروز در آیین افتتاحیه همایش تبیین به میزبانی دانشگاه آزاد واحد همدان، اظهار ‌داشت: آبان سال 1401 بود که دانشگاه‌ها درگیر برخی آشوب و اغتشاشات شدند، اما در این میان دانشگاه‌های آزاد کمتر از دانشگاه‌های دولتی درگیر بودند که دلیل آن هم جهت‌گیری درست اولیه نسبت به تبیین و روشنگری اتفاقات توسط دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور بود.

وی با بیان اینکه این دانشگاه همواره جهت‌گیری مثبتی را در اتفاقات مختلف از خود نشان داده است، گفت: همچنین بازگشت سریع به فرآیند آموزش حضوری بعد از کرونا و حضور 75 درصدی دانشجویان و اساتید در کلاس‌های دانشگاه و غیره سبب شد تا دانشگاه آزاد پیشران رشد جهاد تبیین باشد و طرح اعتلا را در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری با 200 مصوبه بالادستی در دستور کار قرار دهد.

مدیرکل ارتباطات اجتماعی و فراسازمانی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در مرحله استانی در تمام استان های کشور چهار هزار نفر شرکت کردند و مرحله منطقه ای نیز در 10 نقطه از کشور برگزار شد و حالا نیز در مرحله کشوری حاضر هستیم که در این مرحله با عنایت به اجرای طرح دستیاران آموزشی این گروه نیز در دوره‌ها به منظور ممهز و مجهز شدن به معرفت و مهارت دوره اعتلا و جهاد تبیین حضور دارند.

یدالهی عنوان کرد: طرح اعتلا به فضل الهی و عنایت مجموعه ارکان دانشگاهی شرایطی را پیش روی ما گذاشته است که ما را ملزم به ادامه مسیر به صورت مستمر و پیوسته می‌کند.

استفاده از ظرفیت نخبگانی و دانشگاهی در ویژه برنامه اعتلا

رئیس دانشگاه آزاد همدان با بیان اینکه جهاد تبیین از راهکارهای مهم برای مقابله با تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: استفاده از ظرفیت نخبگانی و دانشگاهی در ویژه برنامه اعتلا انجام گرفته تا در راستای جهاد تبیین بتوانیم نقش دانشگاه را تعریف کنیم.

غلامرضا خاکسار با تاکید بر اینکه برای خنثی‌سازی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان نظام باید به مسأله جهاد تبیین پرداخت اظهار‌ داشت: فعالیت‌های دانشگاه آزاد همدان بر اساس سند تحول و تعالی ترسیم شده که در این زمینه تلاش کردیم با استفاده از ظرفیت و ظرفیت بالای این دانشگاه فعالیت‌های چشمگیری را انجام دهیم.

وی بیان کرد: امروز جهاد اکبر «جهاد تبیین» است و در این جهاد، از روش و مسلک انسان‌ها تعبیر می‌شود و تأثیر آن بسیار زیاد است. دانشگاه به عنوان یک مرجع علمی و فرهنگی در کشور باید با همه ظرفیت‌ها در این زمینه ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما